584 göst.
(2,408 puan) tarafından

Ya hanimlar başlığı kadınsınız diye acacaktim ama düşündüm de cinsiyetten de once insan oldugumuzu unutmamaliyiz. Burda yazilanlara o kadar sinir oluyorum ki bazen çıkıp silmek geliyor icimden uygulamayi. Ne demek kaynanam bizimle yatıyor yok soyle boyle yapiyor. Nasil pis bi zihniyetiniz var. 2 senedir nasil kabullenmis de devam edebiliyorsunuz hayatiniza. Size sahip cikacak ana babaniz yokmu ? Herseyden öte sizin kendi ozelinize sayginiz yokmu? Nereye gidiyor bu dünya ya. Kendi çapımda ogut nasihat verecek degilim de rica ediyorum açın bi siyer okuyun. Efendimizin hayatini ornek alın. Biraz mideniz olsun ozeliniz mahreminiz olsun. 

Reklam

21 Cevaplar

+1 oy
tarafından
tarafından seçilmiş
 
En İyi Cevap

Cok guzel bi yazi olmus mahreminde herkes bisey yasiyor ama hic paylasilmamssindan yanayim bende. Surekli tankmadigimiz insanlarin gunahina giriyoruz hakli yada haksiz hic birsey tek tarafli dinlenmemeli diye dusunuyorum. 

(2,408 puan) tarafından
Ya inanasim da gelmiyor daha dogrusu nolur Allahim dogru olmasin diyorum insanlarin bu kadar sapkin olmasi uzuyor gercekten
tarafından
Ben zaten boyle hesaplar dikkatimi cektiginde mutlaka profiline girip bakiyorum. Hep ayni tur sorular soruyo  bazi arkadaslarimiz ve mutlaka biyerde patlak veriyo kendi psikolojisini yansitiyo hemen
(581 puan) tarafından
Arkadaşlar ne oldu?
(2,408 puan) tarafından
Bise yok bacim kadinin kaynanasi kocasiyla aralarinda yatıyormuş 2 senedir uc  kisi yatiyorlarmis ezdirme kendini ya düzelsinler ya bosan dedik bazi hanimlar da bizi bencil ilan etti o kadar
(581 puan) tarafından
Çok tuhaf . Allah yardımcısı olsun
Reklam

+1 oy
(852 puan) tarafından

Evet ben de şaşırdım allah esirgesin öyle şeylerden de niye kabul ediyor bu durumu anlamış değilim. Buraya da yazıp psikolojimizi bozuyor.

(2,408 puan) tarafından
Sorma sinirden napicagimi sasirdim hangi devirde yaşıyoruz
+2 oy
tarafından

Bende cok sasirdim ama kinamadim belki ne yapacağını bilmiyordur fikir almak istiyordur mahremini acmamiski belkide dertlesmek istemistir olamaz mi kaldiki burasi sohbet platformu

(2,408 puan) tarafından
Canim benim 2 senelik evli 2 senedir katlanmis bu sapkinliga simdi mi napsam diye düşünmeye baslamis dusuncek ne var ki topla bavulunu git. Hic biyerin yoksa siginma evinde namusunla yasa daha iyidir
tarafından
Ya onun yaptiginin dogru veya yanlis oldugunu soylemiyorum zaten ama belkide soyleyemeistir yani soru sorma hakkini kimse kisitlayamaz ki onu diyorum cnm
+4 oy
(1,743 puan) tarafından

Ben inandım o bayana açıkçası öyle dengesiz kadınlar var ki haddi hesabı yok. 3 yıldır evliyim kaynanam bi oturma odama bide tuvalete girer daha misafir odam yatak odam nasıldır bunu bilmez girmez yani bide bu benden kaynaklanıyor. Eğer kaynanan senle yatıyorsa çık babanın evine git evet gitmek bu kadar kolay soran olursa da en çok anasıyla yatmayı tercih ediyor dersin cehaletsizlik ya bu başka hiç birşey değil nasıl müsade ediyorsun eşine de söyle seçim yapsın böyle dengesiz kaynanalar var böyle dengesiz eşler de geri kalmaz biraz mahremiyet yahu. 

(2,408 puan) tarafından
Canim olabilir bende yalan soyluyor demiyorum da buna nasil katlanilir 2 sene.
(1,743 puan) tarafından
Ne bilim valla aklım ermiyor biz öyle bişey görmediğimiz için
+1 oy
tarafından

Evet gorunce sok olsum. Siddete coxuklari.icin katlanan var ama herkezn bi ozelj var sonucta. Ne demek biraz gec gel yatmaya sen birlikte olduktn snra dusunj aldktn snra anana sarilip yatxna karina saril muusaade etme. Basta kabullenmwk hata. İlk gce napti o zaman. İlk basta ses cikarlmadmi.snradan twpwsne binerler. Allahma skur boyle bi derdm yok. 

+9 oy
(292 puan) tarafından

Eyvah eyvah kalbi bi ruh sen ne yaptın :)) bu uygulama kendini ezdirmeyi, şiddet görüp susmayi, hakarete uğrayıp susmayi, ihanete uğrayıp susmayi adet edinmiş kadınlarla dolu. Bir kaç ay önce ben de böyle bir serzeniste bulunmuştum, kullanıcının biri çetesini toplayıp gelmiş bana eksi oy yağdırmışlardı. komikti cidden :D arada iki kelime bir şeyler öğreniyorum o yüzden takip ediyorum bu forumu yoksa silmeyi iple çekiyorum inan. Hemcinslerimin bu pasifliği beni utandırıyor cidden.

(852 puan) tarafından
Katılıyorum sana ağızlarından çıkan 'kadının görevi kadının görevi ' diyip duruyorlar herşeye sinir oluyorum ya . Şunu diyen bile vardı ya bi kadın yazmış hamileyim kocam hergün birlikte olmak istiyor diye birisi de yazmış senin görevin tabikii olacaksın :)) hey allahım ya güler misin ağlar mısın nasıl bir kafa yapısı kendini hiç mi bir insan bir birey olarak görmüyor bu aklı evveller.
(292 puan) tarafından
Of evet hamiş gördüm onu. Gozlerim kanadi okurken :D tutturmuşlar din onu emrediyor bunu emrediyor. Kafalarına göre uydurdukları her şeyi din ile maskeliyorlar ve bunlar nedense hep "erkek yapar kadın katlanir" tadında şeyler oluyor.  Dua recetesi yazanı gordum ya ben burada :D Bu hem kadinliga hem de dine hakaret değil de nedir?
(852 puan) tarafından
Kesinlikle katılıyorum nedense hep kadınlar üzerinden gidiyor din böyle birşey olabilir mi ? Kadın da bir insan neden ikinci sınıf muamelesine kendilerini layık görüyorlar ki?
(292 puan) tarafından
Bak hep söylerim ben, kadının kadına yaptığını kimse yapmıyor bu ülkede. o yüzden hakettiği yerde değil kadınlık, ayaklar altında.
(636 puan) tarafından
Öyle demeyin ben üzülüyorum açıkçası bazı yapı gereği veya çektiği açılardan dolayı içine kapanık oluyor birşey yapamıyor çareyi burda dertlesmekte buluyor .Ama elbette herkes tabirini koymalı kendini ezdirmeyin ben gerekeni pat pat söylerim ama mesela annem çok acı çekmiş o yüzden sessizdir içine kapanık tır dovseniz hicbirsey yapamaz gidip de şu beni dövdü diyemez
(292 puan) tarafından
Biz annelerimizden daha cevval bir jenerasyon olmalıyız ama. Öyle görmüş öyle yapıyor diye bir tavır kabul edilebilir mi 2019da? Şöyle düşünelim: Evinde televizyon var, kadın sığınma evleri var, kadınlar artık iş hayatında daha aktif, haklarını biliyorsun... Eskilerin yeşilçam tadında çektiklerini bu zamana uyarlamaya ne gerek var? Üstelik bu platformdakilerin çoğu hamile. Daha kendini koruyamayan bir anne çocuğunun arkasında durabilir mi? Bence artık kadınların kendi değerini anlaması gerekiyor.
(636 puan) tarafından
Elbette ki öyle olammiz gerekiyor ama malasef herkesin yapısı bir değil ki canım eşim arkanda olmazsa herkes seni ezer bu kadar basit tatlım eşinin de ne olduğu ortada zaten
(292 puan) tarafından
Işte ben buna da katılmıyorum. Niye eşin arkanda durmazsa bir şey yapamayasın sen tek başına bir bireysin. Gerekirse eşin dahil herkese karşı durabilmelisin. Birilerinin arkasına sığınarak güçlü olamazsın.
(636 puan) tarafından
Canım davulun sesi uzaktan hoş gelir .İnananlar huzursuzluk olamadım yuvam yıkılmasına diye susuyor eziliyor ever hepimiz ayrı ayrı bir bireyiz ama adi üzerinde eş .Kendi ailesi sonuçta bu saçmalıkları yapannkendi ailesine karşı sen kendini ne kader savunursaj savun eşin sana hak vermezse onun ailesini senin tepene çıktıkça çıkar yani eşin arkanda olmazsa ezerler dediğim aslında bunun için canım ondna yüz bulur bulur ezeeleelr
(292 puan) tarafından
Ben bunun davul sesiyle falan değil kişilikle alakalı olduğunu düşünüyorum. kocam arkamda olsun olmasın, ben buyum ve kimse beni bastıramaz, ezemez. ne düşünüyorsam soylerim, doğrum neyse onu yaparım. bu ben 7 yasindayken de hep böyleydi, bundan sonra da böyle olacak. tamamen perspektif meselesi.
+1 oy
(501 puan) tarafından

Yok artk cnm bnim kaynanam yatak odasi bosken bile musait mi odan der oyle girer bsye bakacaksa da bazen hayal seyler anlatilio bnce burda 

(2,408 puan) tarafından
Valla hayal mi gerçekmi bilmiyorum canim ama bi başkası da arkadasinin basina geldigini soylemis ne bilim
(664 puan) tarafından
Bu arakadas hayalmi bilmem ama canik daha igrenci ni arkadasim yasadi malesef boyle igrenc insanlar ve olaylar var hayatta
(501 puan) tarafından
Insanin inanasi gelmio cnm bole sacma sey mi olur
(664 puan) tarafından
Artik duydugum hic bir seye sasmiyorum malesef ne hayatlar ne insanlar var
+1 oy
(287 puan) tarafından

Haklısın ama ben mesela kendimi onların yerine koyuyorum okurken mümkün değil izin vermem yani müsaade edemem sinir krizine girerim ilk başta eşinin kanına girersin baktın olmuyo açık açık annesine oğluna söylersin yine baktın olmuyo boşanırsın zaten özel diye bişey kalmamış çok zor gerçekten ya

(2,408 puan) tarafından
Bende kendimi onun yerine koydum zaten canim degil 2 sene 2 ay bile durulmaz resmen ne zaman iliskiye girceklerini bile soyluyorlar kocasinin mezhep konya ovası
(287 puan) tarafından
Ben aıçuen son kaynanada bulurum kadın itiraz etçek öncelikle yoksa katlanmak zorunda canım bende o konularda hiç anlayışlı değilimdir terslerim anında yatak odama annem bile giremez karşıyım öyle şeylere
(2,408 puan) tarafından
En dogrusu..
+1 oy
tarafından

Sonuna kadar katiliyorum igrenc bisi ya birak beraber yatmayi evimde odama girmisligi yoktur oturma odamdan salina girerken bile musait mi der oyle girer .. onu gectim bazi sebeplerden bi ay kaynanamda kaldik bi odayi bize ayirdi o bi ay boyunca bi kere bisi alacagi oldu onda bile kizim odan musait olunca soyle de bisi alcam bazanin altindan dedi kendi evinde biz misafirken bile olmasi gereken bu hayasizlik yeminle ar damarlari catlamis

(2,408 puan) tarafından
Aynen oyle pislik insanlar var benim kaynanam bi kere girmisti bise almak icin onda bile esim cok kizmisti
tarafından
Yani ne isi var ya
+1 oy
(147 puan) tarafından

Bende okudum gördüm o postu ama yorum yapcak bisey bulamadım allah akıl fikir hidayet versin insanlara dünyanın sonu geldi daha neler görücez duycaz 

(2,408 puan) tarafından
Amin Allah sonumuzu hayr etsin
0 oy
(1,071 puan) tarafından

Ben o kadına ınanyrmm   çünkü zamanında bnm annemde yasams  tabi şartlar farklı annm bi sehirde annemin ailesi  bir sehirde gidemzde  ve bunu anneme yapan uvey kaynannasi sadce sunu diyim siz devamını doldurun  annem babam kendi odalarında  yatarken üvey nenem yatağın  altına saklnyrms  tabi bir  babam fark etms kovmuş ama neye yarar yine geri glms ve annneme  neler cektrms  annm anltnca  biz çocukları aglyrz  böyle kaynanalar  var

(2,408 puan) tarafından
Var tabi canim ne guzel ki baban tersliyomus. Eski zamanla  simdi ki zaman da bir degil ki ne bilim
(1,071 puan) tarafından
Yok valllh bir dglll cnmm
+1 oy
(636 puan) tarafından

Canım.taviz tabizi doğurur dediğin gibi inssnin özeli olmalı .igrenc

+1 oy
(891 puan) tarafından
Ağzınıza sağlık sadece o postta degil ki deli gibi şiddet gören ağzı burnu dağılan bir kadın vardı sizce kim haklı diye sormuştu mesela dayak yediğine degil de kimin haklı olduğuna takmış çünkü öncesinde o da kocasına küfür etmiş ben bu kadınları geçtim bu evlerde bu insanlar tarafından yetiştirilecek çocuklara üzülüyorum normal bir insan olma şansları hiç yok ve kendi çocuğuma aciyorum şimdiden bu tarz sorunlu insanlarla karşılaşacak surekli
(2,408 puan) tarafından
Simdi gelir sanada derler ki ne bencilsin millet neler yasiyor bilemezsin kadinlara hakkinizi savunun diyoruz  diye bencilde olduk ne diyim
(891 puan) tarafından
Ben zaten bu tarz yorumlar yaptigim icin surekli linx ediliyorum ne yazarsam yazayım eksilmeyen bir grup oluştu umrumda mi hayır ben doğru bildiklerimi söylemeye devam ederim belki bir kadının fikri değişir hayati degisir diye
(2,408 puan) tarafından
Tebrik ederim
0 oy
(550 puan) tarafından

Ben size katilmiyorum gercekten hayati cok zor olan insanlar var kadin orda sadece kayinnasinin yanlarinda yattigini soylemis mahremiyetine girmemis bi kac kisi sordugu icin cevaplandirms o kadinin gercek hayatini kimse bilemez 4 duvar icinde neler yasandigini kimse bilemez herkes bosan yazmis bosanmak o kdr kolay mi cogu seye kendimizden fedakarlik edip cocuklarimiz icin katlanmiyor muyuz aldatilanlar oluyor dayak yiyenler oluyor hepsi keyfinden mi katlaniyor herseye 

 kocasi o benim annem yanimda yatacak diyorsa o kadin evi de baslarina yiksa degisen hic bisey olmaz allah askina herseyi bu kadar basit gormeyin belki degisir duzelir umuduyla gecirdi o 2 seneyi mesele en yakinmin kayinvalidesi yatak odalarinin kapisinin onunde yatardi cesit cesit insan var kayinvalidesinin yaptigini tasdiklemiyorum ama yardim istyen birine de bu kdr yuklenilmez 

(2,408 puan) tarafından
Canim yardim istemis millette bosan demis 2 senede duzelmeyen ve boylesine sapkın olan insanlar icin baska ne çözüm olabilir ki kimseyi kinadigimiz yok insanlar gözünü acsin evlerde ezilmesin istiyoruz
+1 oy
(34 puan) tarafından

İnsanların o kadar çok derdi varki  belki siz  yaşamadınız o yüzden böyle rahatça eleştirebiliyorsunuz gerçekten öyle insanlar var insanları eleştirmek yerine anlamaya çalışın hoşunuza gitmiyorsa yorum yapmayın sizi ilgilendirmez gerçekten herkesin parası yok herkesin ailesi arkasında değil herkes güçlü değil hani sığınma evi var diyorsunuz ya o işlerde okadar kolay değil gerçekten sizleri anlamıyorum hani siz onları anlamıyosunuz ya bende gerçekten bencil düşüncenizi anlamıyorum 

(2,408 puan) tarafından
A cok pardon tabi ailem arkamda değilse paramda yoksa biraz mucadele etmek yerine kocam kaynanam ben üçlü olarak yatabilirim. Beni anlamaniz icin bencil degil biraz mide sahibi olmaniz yeterli
(34 puan) tarafından
Nice kaynanalar var sen herhalde hiç raslamadın inşallah raslamazsın oğlunu gelinden kıskanan okadar  çok insan varki gelinini kabullenmeyen midesiz demeye getirmişsinde konuyu o kız o kumadıysa meslek sahibi değilse adam eline harçlık vermiyosa nasıl kurtulabilir bana bi söylermisin sen gerçekten iyi düşün seninde evladın var insan nelerle karşılaşıyor umarım sen karşılaşmassın zaten bu zihniyettekiler pek şanslı oluyor niyeyse bişey olmuyor onlara :)
(2,408 puan) tarafından
Kiskanmak ayri bisedir canim benim kaynanam da kiskanc sırf gezmeye gitmeyelim diye yorgan dosek hasta numaralari yapardi esimin bana aldigi yuzugu kendisi sahiplenirdi zaten bunun adi kiskancliktir belli zaman sonra gcer yada kavga gurultu devam eder. Kari kocanin yaninda yatmak sonra adam esiyle birlikte olcagi zaman sen birazdan gel demesi ? Bunların neresi kıskançlık?  Zaten arkanda ailen yokmu dedik varsalar hemen durma git he yoklarsa siginma evlerine git kurtar dedik kisacasi KABULLENME dedik bilmem anlatabildimmi
+1 oy
tarafından

Ben kadın için bişey diyemiyorum nasıl yetişti hangi şartlarda evlendi vs vs ama kişilik bozukluğu olduğunu düşünüyorum adamda. Psikolojik sorun yani anne ile uyumak sapkınlık tamamen. Örneğin çocukları 22 aydan sonra emzirmemek daha iyiymiş cinsel dürtü kontrolünü azaltıp sapkınlık yapabiliyormuş. Bu tarz bişey olduğuna inanıyorum kim bilir belki 5 6 yaşına kadar emzirdi koynunda yatırdı banyoyu beraber yaptı vs vs. Normal inanın yapacağı şey değil. Kadın buna ilk gün resti çekecekti maalesef 2 yıl sonra yapacak hiçbişey yok. Din iman meselesi. Nefis meselesi 

+1 oy
tarafından

Doğru demişşin canim ben o yüzden sinirlenmemek iicin başliklari takip ediyorum icerigine bakmiyorum bile :D 

(2,408 puan) tarafından
Ben siradan kaynana kavgasidir diye bakmistim artik sorunlar baska boyuta geçmiş  :)
0 oy
(1,136 puan) tarafından

Ay noldu yaaa ben birsey anlamadim banada anlatin kim kimle yatmis kimm neyi kabullenmis merak ettim valla 

(147 puan) tarafından
Burda birinin kaynanası oğluyla geliniyle birlikte yatiyolarmista o konu
0 oy
(390 puan) tarafından

Mevzu neydi merak ettim öyle bi postta  göremedim 

(147 puan) tarafından
Kaynana geliniyle oğlunun arasına girip yatıyormuş
(390 puan) tarafından
Tövbe Yarabbim yorumlardan az cok anladım da ben anlamamisimdir bi sorayim dedim.  Allah sabir versin o kişiye.
+2 oy
(1,578 puan) tarafından

Bende bazen sinir oluyorum aama sanirim herkes sesini cikaramiyor kendini ezdiriyor. Kadin eskisi gibi bu donemde bile hala ezik goruluyor hizmet amacli bi robot etten bi parca olarak goruluyor karnindan sipayi sirtindan sopayi mantigi sanirim hala var. Bide tabiki suclu olanlarda var. Kocasi aldatmasina siddet uygulamasina ragmen sevdgi icin katlananlar var . Benimde arkamda ailem yok. Babam abim var ama annesiz buyudum ve kendimi hep egitmeye calstim ezdirmedim asla ezdirmemde biz ne kadar guclu olursak . O kadar guzellesir hayatimizzzz.

(2,408 puan) tarafından
Su cumlelerini altin tozuyla yazip duvara assin yukarda ki bazi yorum sahipleri. Bravo diyorum...
Reklam

İlgili sorular

8 cevap 326 göst.
Reklam

39,497 soru

384,969 cevap

689,308 yorum

3,980 kullanıcı

Kategoriler

...