Senin de çocuğun var yani. Biraz empati yapsan senin hakkında biri böyle düşünse nasıl hissederdin. Eltinde niye sorun olsun ki saçmalıyorsun yani
Benim bi arkadaşımın kizi vardi o da annesinden baska herkesten yerdi onlara gidince ya da onlar bana gelince gözümün icine bakardi beni yedir diyekiyamam yaa bak aklima geldi gece gece
Değişiklik istiyor belliki çocuk bunda bir şey yok
1,512,225 soru
24,666,450 cevap
367,010 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın