0 oy
153 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde (1,550 puan) tarafından
Ay şiştim. 33 hafta oldum. İlk aylarda herkes gözümün içine bakarken doğru düzgün aşermedim. Aşerdiğim birkaç şey de ya mutfağa girip kendim yapabileceğim ya da kolay bulabileceğim şeylerdi.

Şimdi durduk yere yine basit bir şeye aşeriyorum. maden suyu :) hep olurdu evde yok şimdi ve marketler kapandı çok güceniyorum kendime. Eşimi Bi gece sokaklarda gezdiremedim 'hanım aşeriyo' diye :))) 

1 cevap

0 oy
(34,544 puan) tarafından

Tubik hagnim su için suu

(1,550 puan) tarafından
İçim lıkır lıkır ediyo zaten midem yandığı için az önce 3 bardak içtim :) eşim petrolde çalışıyor gidip alıp gelebilir de kıyamadım şimdi :)))
(34,544 puan) tarafından
Hee duygular işte kiyamiy
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
9 cevap 570 göst.
4 Mayıs 2026 Diğer kategorisinde Ocakk (438 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 225 göst.
24 Aralık 2024 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Birkucukbebis (894 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 186 göst.
24 Ekim 2024 Diğer kategorisinde Isteoylesine (375 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 224 göst.
1 Ağustos 2022 Diğer kategorisinde Aysezeynpnur (10 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,745 soru

24,673,304 cevap

367,390 kullanıcı

...