0 oy
637 göst.
Diğer kategorisinde (975 puan) tarafından
Bundan 3 ay once bebegimi kaybettim o zaman 17 haftalikti ve kesesiyle birlikte dogmustu karton bi kutunun icinde koymus esim mezara bebegimizi. Simdi bazen durup dusunuyorum ama bebegimin tamamen yok olmus mudur acaba kemikleri falan kalir mi ki ? Bunu dusunmekten kendimi alikoyamiyorum yasasaydi suan 31 haftalik olmus olacakti. Hic aklimdan ciimiyor. Belki bilen vardir diye sormak istedim 

12 Cevaplar

+1 oy
tarafından

Kız gece gece zaten üzgünüm ağlatma beni yaaa ilk hamileyken bebeğim 19 haftalık dı aklıma geldi gözlerim doldu :'(

-Reklam-
0 oy
(16,325 puan) tarafından
Kıyamam sana ben :(
0 oy
tarafından
Aklın dan çıkarmaya çalış kolay değil biliyorum ama böyle daha çok üzülceksin, rabbim meleğini daha çok sevmiş basın sagolsun rabbim sabır versin 
0 oy
(7,041 puan) tarafından
Ya kıyamam sana ;((
0 oy
(187,494 puan) tarafından
eabb tekrar nasip etsin insaallah
0 oy
tarafından
cennettedir seni bekliyor ☺️ 
0 oy
(1,299 puan) tarafından
Bende kuzumu  31 haftalık kaybettim, bende düşünüyorum aklımdan çıkmıyor sonra kendimi teselli etmek için diyorum ki beden değil ruh önemli.olan Cennette bekliyor yavrum beni annesine şefaatçi olacak 
0 oy
(5,725 puan) tarafından
Rabbim kucağını doldursun bı tane değil ikiz olsun insallah
0 oy
(34,544 puan) tarafından

Üzülme Rabbimin yanında melek seni bekliyor 

0 oy
(49,836 puan) tarafından
Offf beni üzdün amaa;((
0 oy
(1,803 puan) tarafından
Rabbim tekrar nasip etsin inşallah 

Melegin cennette seni bekliyor olacak  Allahin izniyle 
0 oy
(13,634 puan) tarafından
Offff yaktın beni be canım kıyamam sana Rabbim bol bol sabır versin ama böyle düşünme bebeğim ne desem boş ama çok fazla düşünme cnm 

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 130 göst.
16 Eylül 2023 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 819 göst.
13 Mart 2019 Diğer kategorisinde Eymen kuşum (8,865 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 343 göst.
0 oy
1 cevap 90 göst.

Kategoriler


1,512,775 soru

24,673,578 cevap

367,411 kullanıcı

...