Ben hayatta doğum yaptım gecen sene 3.20p civarı tuttu epidural doğum oldu
Jimer ne aritmi ne
Valla yerinde olsam sezeryan olurdum ha o parayi vermişim ha ameliyat olmuşum
Ssvd nedir ?
1,512,636 soru
24,671,581 cevap
367,284 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın