Yok ben görmedim TV ye mi verdiler.
Bizim akraba arabada doğurdu. Hastaneye giderken
Bende ınstada izlemistim kadın hastaneye geliyor hemşireler falan bekliyor kapıda kadın arabadan inmesiyle bebekte doğuyordu
Buydu sanirim
Benim doğum yapcagim gün kadinin biri sancı odasinda biride ambulansta doğum yapmişti
1,512,737 soru
24,673,071 cevap
367,375 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın