419 göst.
tarafından

Kzialr doğumunuza kayınpederiniz çıkıp geliyor ve kaynananiz da. Naparsiniz?? 

Kaynanasını vs istemeyenler için diyelim:))

32 Cevaplar

0 oy
(133 puan) tarafından
seçilmiş
 
En İyi Cevap

Ben bisey demem ailemden uzak oturuyorm zaten. Bisey olsa onlar kosup geliyor.ikiside cok istiyor zaten gelmek gelsinler memnun olsunlar )

+1 oy
(199 puan) tarafından

Ondan kaynakli kendi memleketimde yapmaya karar verdim dogumu:))))

tarafından
Gelmesin yani :)
(199 puan) tarafından
Ay gelmesinler canim o tantanada hic ugrasamam onlarla:)
tarafından
Aynen öyle :) kaynanama dedim zaten annem ve kardeşin glck .. haber ederim doğurunca deidm. Valla 9 aydır karnımda bana bir yararı olmadı kaç kez deidm gel anne yardım et bana. Gelemem oğul kardeşine de o glsn dedi. Bnde istemiyorum haliyle
(199 puan) tarafından
Vala ben esimle grstum doguma yakin memlekete gitcem orda dogumumu ypcm gecen grmcemle kaynanam gelmek istediklerini sylediler bende esime sylesin getrcekse getirebilir dedim ama esimden korktuklari icin bu teklifi sunamiyolar:)
tarafından
Vayy iyiymiş :)) ben kaynanama dedim ama inşallah kaynatam gelmez. Kaynanam zaten gelemez ona eminim.
(199 puan) tarafından
Ya gelip ayakbaği olcaklar. Yardim ederler dicem e yaslilar onuda yapamicaklar en dogrusu gelmemeleri;)
tarafından
Aynen öyle. Bnm kaynanam panik zaten. Hemşireler bnle değil onla uğraşır :)
(31 puan) tarafından
Nasıl korkuyorlar merak ettim
tarafından
Bahanesi iste
+1 oy
(1,026 puan) tarafından

Kaynanam gelse birdey demem  de kayınpederim  e ne oluyo  ayy şaka gibi birde geliyrms

(1,026 puan) tarafından
;))))).bebegin cinsiyeti neee
tarafından
Oğlan ya senin
(1,026 puan) tarafından
Bnmdeeee  canm
tarafından
Hadi hayırlısı
(1,026 puan) tarafından
Aminnnn insallh
0 oy
(3,751 puan) tarafından

Benim doğumda hastanede kayınpederim babam annem kayinvalidem ablam görümcem hepsi ordaydı sezeryandi belliydi ve herkes geldi hamdolsun ki anlayisli insanlar oturmadilar yanimda babamla kayinpederim asagida kantinde durdu

tarafından
Sezeryan bisy değil. Normal doğum da sancin vs olck bagirirsn ama onlar varken valla sancilarim geri teper :)
(3,751 puan) tarafından
:))) dogmaz valla o stresle çocuk falan.. tamam aksiyon bitti doğurmuyorum der herkesi eve yollarsın sonra sakaaaa  diyip doğurursun :D
tarafından
Aynen bn doğruramam gerçekten. Açıdan ya bayılırım ya da geri gider sancim. Gelmesin Allahim ya
0 oy
(444 puan) tarafından

Bnm dogumuma kaynanam geliyor ilkez geliyor evime bn istanbulda oda memlekette dogum icin yanima geliyor cok seviyorum onu oda beni cok sever hatta okdr severki kurban oldugum der bebisimide yorgan yastık yapmis bir suru yelek hirka örmüş cnm kaynanam burdan ona opucuklerimi yolluyorum :)

tarafından
Maşallah diyeyim :)) Allah bize de nasip etseydi o tonton kaynanalardan :)
(444 puan) tarafından
Amin ins canım senin kaynanan cadi galiba okumustum daha once bosver canim sen iyi ol zamanla ins araniz iyi olur yaptiginin farkina varir inş
tarafından
Benim kaynanayi tanımayan yok valla. Çok çektim ondan. O yüzden gelemez
–1 oy
(2,657 puan) tarafından

Canım benim eşim uzmanlığı kazandı inş bir iki aya eğitime gidicwk bende ailemin yanına orda yapıcam doğumu mu Allah iizn verirse o yüzden rahatım kendi babam   içeride olsa çekinmem sadece ailem dentabi ki

tarafından
Haklısın bence :))
(641 puan) tarafından
Bu yorumun nesine eksi vermişler aceba .hahaha
(31 puan) tarafından
Neden uzmanlıği tercih etti benim eşimde uzman ama ben istemiyorum hic kolay değil göründüğü gibi değil yanii uzak olmak
(2,657 puan) tarafından
Yani ben alışkınım babam da emekli subay ben çok istedim aksine
0 oy
(790 puan) tarafından

Ben istemiyorum kaynvalidemin gelmesini , simdiye kadar torunum diyip arayip sormadi smdiden sonrada olmasin , birkac kelime hazirladim pat pat soylicem gelirse şimdimi torununuz oldu aklin basina geldi ,  gerek yoktu simdi de gelmene mecburum diye geldiysen kapi arkanda mecbur degilsin gidebilirsin diycem 

(790 puan) tarafından
Al bendende okadar hamilelgimi ogrendikleri anda kotuluk cikarttilar bir hayrli olsun saglkla kucagna al demediler , birde 5 ay oncesinde karnmda bebegmi kaybetmisim okdr sknti yasadim bukadar vicdansiz insanlar
tarafından
Bana karnında gebersin dedikeri günü unutmuyorum . Sonra gel gör ki aaa niye öyle düşünüyorsun onunda torunu hakki var diyorlar . Bunun besini cagircm ki yaniiiii
(641 puan) tarafından
Aynen doğmamış çocuğuma beddua etmişti pislik ne doğuma gelecek ne evime kovarim
(790 puan) tarafından
Aynini bunlarda yaptilar , kocama demislrr kafayi yicekti adam:( dogmamiş anne karnnda daha sekil almams yavruma beddua etti diyo okdar zoruna gitms ki ama gne konusuyo gne knusuyo duydgm anda bitti bnde , elime kalsa bi ķasik suda bogarim artik . Itin duasi kabul olsa gokten kémik yagardi , ki ** bile daha vicdanli bunlardan   kocama dedim hastaneyi birbirine katarim gelirse . Ne bicm kisilikleri var bu pis mahluklarn ama ettiklerini bulsunlar insallah
tarafından
Aynen öyle gelmesinler haklı olarak
0 oy
(159 puan) tarafından

Ben bu bebeğimi evde doğurmak istiyorum hani aseririz ya cnm evde doğum yapmayı aseriyo resmen :)))

tarafından
Çok büyük cesaret :))
(159 puan) tarafından
Normal doğum yaptım iki oglumuda 4 kilo doğdular sezeryandan aklım çıkar bebeğim gelmeye basladimii 112 yı ariycm tabi bnm hayalim bu inşallah evde dogurrum hoş iki oğlumda 40+10 da suni sanciyla doğdular kendi sancimi hiç çekmedim inşallah bunda sancim suyum nişanım gelir evde dogurrum dua et cnm :))
tarafından
Canım smdi inşallah desem bsy olur. Valla Allah nasıl iyi olcksa onu nasıl etsin kuzum
(159 puan) tarafından
Amin cnm bnm hayırlısı bakalım :)
(641 puan) tarafından
Allah korusun.kanmaniz falan durmazsa o bebisler annesiz kalacak böyle şeyler hayal etmeyin bence .Ve Allah bağışlasın evlatlarımızı.canim
(159 puan) tarafından
Amin cnm cümlemizin ne bilim çok hevesliyim annem hep anlatır evde dogurdum hepinizi diye tabi evladıma bişey olmasın en önemlisi
(641 puan) tarafından
Tabiki ama bu düşünceniz den vazgeçin bebeğinize acil bir durum olursa veya sizde o zaman ne yapacaksınız kim müdahale edecek ambulanstaki attı görevlileri bir kadın doğum uzmanı kadar bilgili olamazlar doğum konusunda . eskiler imkansizliktan evde doguruyormus canım tabi gene de sen bilirsin ama
0 oy
(717 puan) tarafından

Sizin evladiniz olduğu gibi onlarında torunu gelmeye görmeye hakları var. Herkes yerini bilirse sıkıntı çıkmaz. 

tarafından
Bilmiyor işte napcksn canım. Ben haliyle utanırım. Sancim varsa da geri gider
(717 puan) tarafından
Benim kayinpederim de geldi gurbette olduğumuz icin adamın ha varlığı ha yokluğu Allah razı olsun ondan da annemden de kendi annemdende ben kendi babama yalvardım gel gör torunu diye adam önemseyip gelmedi torununu görmedi bana bi geçmiş olsun demedi :/ bebeğim 3 aylıkken vefat etti hala icimde uktedir Allah rahmet eylesin ne diyim
tarafından
Herkesin farklı bir tecrübesi var gerçekten. Bn utanırım valla o yüzden istemem. Bundan önce hastaneye kaldırıldım doğumhaneye. Sancim vardı. Kaynatam gelmişti kapıda utandım yani
(641 puan) tarafından
Torunu da Doğanay kadar torunu olmuyor doğunca mi torunu olacak bence de hresie yerini bilecek ve Doğanay kadar hicbirsey yapmamış bir hayırlı olsun bile dememiş olanlar yerini bilecek ve evinde oturacak bu kadar basit
0 oy
(2,720 puan) tarafından
Kayımpederim keşke hayatta olsaydı da gelseydi ilk torununu görseydi ben isterdim sonuçta saatlerce oda da durmıcak en fazla 5 dk sonra çıkardı benim babam ablamda da kardeşimde de geldi torunlarını gördü kızlarına geçmiş olsun dedi çıktı odadan  
0 oy
tarafından

Gelicekler kacari yok bizimkilerin :D

tarafından
Ailen yanında yoksa gelsinler tabi. Ama bnm ailem burda. Kaynanamla anlasamiyorum o gelemez. Kayınpeder gelir illaki. Gelsin ama utanırım aşırı
tarafından
Benim annem gelicek tek :) kaynana gelir de kayinpeder gelip napacak )
tarafından
Bnm gelmisti valla arzu :))
0 oy
tarafından

3 cocugumun dogumuna,kayinpederim, kaynim gorumce, eltim gelmislerdi. Erkekler asagida bekleme salonunda beklemisti eşim dışında. kadinlarda yanimdaydi. Yataga gelince, hemsire bebegi getirene kadar, bebegi emzirdikten sonra esim çağırmıştı herkesi  gecmis olsun diyip eve dönmüşlerdi. Rabbim eksikliklerini gostermesin

tarafından
Herkesin düşüncesi farklı. Ben utanirim.babam dahi olsa
tarafından
Babam hic gelmez, gelmedi de. Kayinpederim, ayak ustu oturmaz.
tarafından
Kayinpederim bir nebze kaynanam dan iyidir ama utanırım ben. Çok karışıyor her şeye. evime gelir eşyamin yerine karışır aklına glck her şeye. O yüzden gerek yok diye düşünüyorum. Annem yanımda olck.
tarafından
Insallah hayırlısı olsun
0 oy
(830 puan) tarafından

Bebeğim 20 günlük .  .. zaten eşinin ailesiyle hiç anlaşmam yani kaynanam ve iki gorumcemle bunlar bizi ayırmak için yapmadığını bırakmadı..  ama şükür istediklerini elde edemediler ben hamileykende bi kere bile aramadılar doğuma gelecez demediler . Görürsünüz dedim ;) eşime dedim eğer doğum a ailen gelirse yemin ederim çok kötü olur . Zaten insanı reklam eden tipler .. biz kontrol amaclı ile gittik sağ olsun amcanın eşi aradı illa doğuma gelecem dedi dedim.tamam  biz kontrole gidiyoruz belki suni şancı verirler . Istersen gel hop hazırlanıp ile gittik gunlerim baya geçiyordu 42 hafta . Yatış  yapıldı ertesinde 10 saatlik suni sancıyla doğurdum .  Sonuç neymiş neymiş biz onları doğuma çağırmadı k beyinsizler tabi ki de cagirmayacam bi kere arayıp sormadınız biz geleceğiz demediniz hep oğlumuzu aradınız.  Etmediginixi birakmadinizNah sizi gotururur um kaynanama iyi ders oldu küstü trip attı.  Hiç umrumda da  değil .  Keşke kayinbabam yaşasaydı 4 ay önce vefat etti yazık adamı bildim bileli hastaydı alzaymir di .yasasaydiyda gelseydi allah rahmet eylesin ..  kaynanamın içine öküz oturdu ohhh olsun 6 gelininin doğumuma gitmis 7. 'ye gidemedi içinde kalsın;)))

tarafından
Arayıp sormayanlara öyle. İyi ettin
0 oy
(58 puan) tarafından

Kaynanam gelsin normal bisey ama kayinpederimi istemem rahat edemicegim icin. Oda gelmez zaten hic sanmiyorm:) 

tarafından
İnşallah yaa :)
0 oy
(6,881 puan) tarafından

Benimki yakinimda zaten gelicek :) ama kayinpeder gelmez ins ya rahat edemem. Ilk bebegi görüp gider ins diyorum

tarafından
Bnmde öyle olur inşallah :) utanırım
(6,881 puan) tarafından
Benim akrabalarim beklemez 40imi illa gelir nenemler teyzemler fln. O da bi gelir iki gelir sonra gider heralde rahat edemeyip diyorum. Yani ins öyle olur ya :)
tarafından
Hayırlısı canım ❤️
0 oy
(53 puan) tarafından

Ikiside gelecekler e gelsinlerde bi zahmet gelmezlerse bozulurum ama kaynanamın degilde kayinbabamin gelmesini isterim o kaynanamdan daha iyi bakar bana kaynanam cadııııı :) hic bisey yapamasada gelir oper sarilir kızı yok benimde babam vefat etti cok iyi geliyo bana sagolsun Allah basımızdan eksik etmesin bana sen benim tadım tuzumsun diyo şapşik ya :)

0 oy
(400 puan) tarafından

Kendim icin konusuyorum ilk torun, annem geldi kayinvalidemde gelck tabiki onunda hakki görmek sevmek , yardim etmek te istyolar sagolsunlar ama kayinpeder ve babami 40i cikana kdr alamam eve dikişlerim emzirme fln derken rahat edemem zaten onlarda anlayis.gosterdi 

tarafından
Görecek tabi ama bana hiç yardimi olmadı. Karnım burnumda hala aynı gerek yok gelmesini istemiyorum
(400 puan) tarafından
Sen bilirsn canim söylersin gelmez
0 oy
(673 puan) tarafından

Kaynanam da kayinbabam da gelsin onlar iyiki varlar :) RABBİM basimdan eksik etmesin onlari 

0 oy
(641 puan) tarafından

Ay sinir krizi geçiririm herhalde  o sınırlı de çocuk firlayiverir herhalde o kadar ki sinirlenirim.;)O acıyla daha da çok bagiririm git buradan niye geldin diye .Tövbe tovbeeeee Allah muhtaç etmesin bende benden uzak Allah a yakın olsjn

0 oy
tarafından

Ikiside yok:)

İlgili sorular

7 cevap 524 göst.
8, Aralık, 2018 Tuğçe Önal (66 puan) tarafından soruldu
20 cevap 311 göst.
16 cevap 251 göst.
6, Temmuz, 6 YiğitinAnnesi ❤ (1,637 puan) tarafından soruldu
24 cevap 333 göst.
29, Mart, 29 Altayim (375 puan) tarafından soruldu
24 cevap 364 göst.
16, Şubat, 16 AskinNur (2 puan) tarafından soruldu
9 cevap 172 göst.
23, Kasım, 2018 Oğluşum (148 puan) tarafından soruldu

27,421 soru

257,424 cevap

463,905 yorum

3,087 kullanıcı

Kategoriler

...