Ay geçmiş olsun gözü kötğyse ambulans cagır
Sakin ol takipte kal sorun olmaz insAllah daha dikkat edin erişemeyeceği yerlere koyun çok vaka oluyor bu şekilde
112 yi ara bilgi al ilk önce sonra gerek duyarlarsa ambulans gönderirler çok geçmiş olsun
1,512,748 soru
24,673,276 cevap
367,387 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın