0 oy
762 göst.
Diğer kategorisinde (9,700 puan) tarafından
 Merak ettim neden kapaniyorki

10 Cevaplar

+2 oy
(188,280 puan) tarafından
 
En İyi Cevap
Kullanıcı ismini kullanarak, laf atmak, birilerini kıskandırmak, tahrik etmek, nispet olsun diye birilerine övgüler yağdırmak vb art niyetler sebebiyle yasaktır. Bu sebeple kullanıcı adı ile açılan postlar yasaktır. "Saçma değildir"
(9,700 puan) tarafından
Teşekkürler admin
(9,700 puan) tarafından
sebebi  anladım
tarafından
Admin kullanıcı adı değiştirelim artık lütfen ❤️
(188,280 puan) tarafından
Ne yazık ki isim değişikliği yapılamıyor.
-Reklam-
+1 oy
tarafından

Eskiden kim kimi seviyo kim kimi sevmiyo yada en iyi üye en popüler üye gibi postlar vardı çok şikayet gelince yasakladılar 

(2,718 puan) tarafından
Kiz rahime seni biri sormus tesaduf gordum su koca sitede seni tanimadan cok sevenlerdenim
tarafından
Allah razı olsun canım sağol benim kimseye zararım olmazki aksine yararım olur keşke elimde olsada herkese yardım edebilsem ama yok işde öpüyorum güzel yüreğinizden
(2,718 puan) tarafından
Sendende Allah ragzi olsn ama mutlu oldm burda seni gormektn
tarafından
Bende seviyorum sizi kız çok iyi insanlar var gerçekden yanımda çok değeriniz var çoğunuzun bazen daralıyorum buraya döküveriyorum içimi
(2,718 puan) tarafından
Senin 3.numara nasil kiz uslu bi bebekmi kolay oldumu dogumun bayagi girmedin heralde buraya
0 oy
(34,544 puan) tarafından

Yaramizi desme ahhhey ahhhey:D

(34,544 puan) tarafından
Ahahahha
tarafından
Galiba kızdı lar bana :)
(9,700 puan) tarafından
Niye.  Ne oldu
(34,544 puan) tarafından
Valla bilemiycem bu kural gelmeseydi iyidi mesela dozunda olsaydı eglenseydik fln iyi olurdu
tarafından
Ska yapiyom kız :)))
0 oy
tarafından
Bende merak ediyorum kötü bir şey yazilmadikca kapatılmamalı bence 
(9,700 puan) tarafından
Dimi  kötü kavga olursa kapa
0 oy
(65,019 puan) tarafından
bi ara cok en sevdigin üye gibi postlar cok aciliyodu ondan
(9,700 puan) tarafından
Hım ☹☹☹☹☹
0 oy
(22,058 puan) tarafından
Bilmiyomki sacma aslinda tartışma olmadikca
(9,700 puan) tarafından
Kötüye kullanma olanağı var
0 oy
(2,360 puan) tarafından

Kavga çıkmasın diye yoksa millet sevmediginin adini kullanarak postlar acar 

(9,700 puan) tarafından
Evet bak  doğru
0 oy
tarafından

Merk genelde benim işimdr sen hayrdir:D.


Lan bidene adıma post açan olmadi özelden nasılsın bile yazan olmadı zalım gader 


İsyankar ruhluym booon :angel:

(9,700 puan) tarafından
☺☺☺☺☺☺☺ Nassin
tarafından
İyim sağol ☺️☺️☺️ hhaaha accik zorla oldu amma niysee:))
(9,700 puan) tarafından
Estağfurullah iyi ol hep inşallah
0 oy
(1,328 puan) tarafından
Bencede açilmasa en güzeli yeni gelen kişi kendini soyutlamiş hissediyor bence eskiler daha birlik içinde canım herkesn düşüncesi farklıdır bunada birşey diyemem tabiki 
(9,700 puan) tarafından
Yok admin açıkladı zatı   yasaklı kalsın
0 oy
(14,062 puan) tarafından
Tartışma çıkıyor bu konuda oyuzden iyi olmus bu tarz postlar yasak olmuş 

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 269 göst.
0 oy
3 cevap 395 göst.
15 Eylül 2024 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
0 cevap 248 göst.
24 Mayıs 2021 Diğer kategorisinde gulcnelanr (198 puan) tarafından soruldu
0 oy
13 cevap 1,166 göst.
30 Haziran 2020 Diğer kategorisinde KÜBRA KOÇ (3,917 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,737 soru

24,673,055 cevap

367,375 kullanıcı

...