0 oy
231 göst.
Diğer kategorisinde (25 puan) tarafından
Önceden negatif test beklersede negatif idi ama bu ay test yaptim bekleyince ikinci çizgi silik çıktı sizde böyle olup hamile olan varmi bi de sizce ne zaman tekrarlayım bugün adet günüm idi

1 cevap

0 oy
tarafından
İlk gebelikmi olacak bide ikinci çizgi geç çıktıysa o sayilmazmis yani 5-10 dkdan sonra gecersizmis galiba sen adetin geçerse tekrar yap
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 293 göst.
25 Mart 2022 Diğer kategorisinde Hira &ikra (8,852 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 124 göst.
8 Ocak 2022 Alışveriş-Hediye kategorisinde Ftmdila33 (704 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 1,055 göst.
0 oy
0 cevap 76 göst.
6 gün önce Diğer kategorisinde Kadinca_7189324 (6 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,233 soru

24,666,632 cevap

367,023 kullanıcı

...