0 oy
325 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde (671 puan) tarafından
Kızlar 2aylik oğlum var bugün sabah bezini açtığımda pembe renkte kan gördüm bir iki damla kadar vardı acaba neden olabilir baktım bir yerinde yara bere yoktu galiba idrardan geldi 

6 Cevaplar

0 oy
(34,544 puan) tarafından

Susuzluktan oluyor genelde

-Reklam-
0 oy
tarafından
Bnce doktora götür cnm buraya sorma bile.Bana doktor ne zaman bezinde kan görürsen getir demisti
0 oy
(14,062 puan) tarafından
Tekrar ederse dr götür ihmal etme kuzum
0 oy
tarafından
Susuzluktan oluyo kuzum kan gibi ama kan degl
0 oy
(26 puan) tarafından
Besin alerjisi de olabilir, hem kendi bebeğimde hem de yegenimde bezlerinde kan oluyordu ve yegenimde alerji çıktı, bebeğim ise alerjik hassas. 
0 oy
(5,941 puan) tarafından
Canım  susuzluktan veya  doymuyor  olabilir  ama sen yine bir  doktora götür belki  başka birseydir 

İlgili sorular

0 oy
10 cevap 556 göst.
23 Aralık 2021 Diğer kategorisinde Annelikheyecani (589 puan) tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 407 göst.
19 Mayıs 2021 Diğer kategorisinde boncuğum♥️‍‍♥️ (1,134 puan) tarafından soruldu
0 oy
32 cevap 2,030 göst.
15 Ocak 2024 Diğer kategorisinde Eslem Hiranur (1,384 puan) tarafından soruldu
0 oy
10 cevap 640 göst.
13 Kasım 2023 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,718 soru

24,672,893 cevap

367,367 kullanıcı

...