Kızlar bebeğim Bi ay önce burnunu çok kötü sehpaya çarptı, hastaneye gittik kırık vb yok ama hala iz kaldı bunun için ilaç merhem bişey yok mu doktor geçer dedi ama geçecek gibi durmuyor Bi buçuk ay oldu
1,512,631 soru
24,671,466 cevap
367,283 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın