402 göst.
(918 puan) tarafından
tarafından düzenlendi

Mevlidimiz icin bir takım hazirlıklar :kissing:

image


Reklam


7 Cevaplar

0 oy
(1,146 puan) tarafından

Ellerine sağlık çok güzel görünüyor :)

(918 puan) tarafından
Tesekkur ederim ❤
Reklam


0 oy
(132 puan) tarafından
Yaa çok tatlı olmuş maşallah. En sevdiğim çok abartı değil tam ideal
(918 puan) tarafından
Aynen canim sağol:))
0 oy
(1,821 puan) tarafından
Çok güzel olmuş cnm Allah kabul etsin simdiden:)
(918 puan) tarafından
Amin canim benim :))
0 oy
(42 puan) tarafından

Böyle şeyleri nasıl yapıyonuz acaba bende yapmak istiyorum ama yapamıyorum :(

(1,128 puan) tarafından
Hediyelik ikramlar oluyo sen seker olanlari mi diysn
(42 puan) tarafından
Valla şeker olanlar olsun pasta türleri olsun bide masa düzeni falan
(1,128 puan) tarafından
Hazirda satilan vardr ister kurabiye yap tuzlu vs marshmallow cop sislere takipta yapabilirsn cupcake yapip dr ortkern suslemelerni kullnp yapablrsn poaca veya borek sarma salatada olabilr sehriye salatası bide içecek ya lohusa icecegi bardaklarn tabaklarni bi kosede acik bufe gibi koy masana ortunu serip sirasyla koy yenileceklerni icecegni suslerde alablrsn kina parti susleme satilan yerlerden
(918 puan) tarafından
Arkadas anlatmis ❤ aynen boyle yapiyoruz canim
0 oy
(3,232 puan) tarafından
Kolay gelsin canım hayırlı olsun 
(918 puan) tarafından
Sagol canim benim :))
0 oy
(1,128 puan) tarafından
Cok guzel ben yapmdm ama dis bugdayina vs yapcam
(918 puan) tarafından
Insallah :))
0 oy
(1,620 puan) tarafından
Ay bisi sorcam o marşmelov ların ucundaki ne bende yapmak istiyom yarın kinamiz  varda 
(918 puan) tarafından
Eti puf kuzum
Reklam

İlgili sorular

9 cevap 365 göst.
17, Haziran, 17 misafir tarafından soruldu
0 cevap 153 göst.
2 gün önce ❣Zeynebimin Annesi❣ (1,029 puan) tarafından soruldu
7 cevap 265 göst.
19, Ekim, 19 FatmaÇokAnne (15 puan) tarafından soruldu
5 cevap 155 göst.
3, Temmuz, 3 ❤❤ hry❤❤ (3,232 puan) tarafından soruldu
1 cevap 136 göst.
20, Mart, 20 misafir tarafından soruldu
1 cevap 96 göst.
20, Mart, 20 misafir tarafından soruldu
Reklam

36,508 soru

351,404 cevap

624,954 yorum

3,794 kullanıcı

Kategoriler

...