324 göst.
(2,283 puan) tarafından
27.haftamdayim yaklasin 16.hafatadan beri bulanti kusma yasamadim taa ki az onceye kadar.. felaket midem bulandi kusmaya da kusamadim sadece su.. acayip kalbim carpiyo tansiyon 12/7 nabiz 113 bayilacakmis gibi hisswdiyorum.. bisey olmaz di mi gecici midir dinlendigim halde nabzim dusmuyo napmaliyim biri bisey desin lutfen

14 Cevaplar

0 oy
tarafından
uzan birazzz dinlen benimde.son haftalarda oyle olmustuu
(2,283 puan) tarafından
dinleniyorum canm nabzim dusmuyo salliyo beni kalp atisi
0 oy
(1,055 puan) tarafından
Aç msn cnm genelde ac ken olurdu bm aynı senin gibi
(2,283 puan) tarafından
ac degilim canm
(1,055 puan) tarafından
Biraz dinln gezmezse acile git ama gecer
0 oy
tarafından
Birşeyler ye bence mideni bastirsin dinlen gecmezse bı Dr git
(2,283 puan) tarafından
yedim canm yatiyorum simdi
0 oy
(3,250 puan) tarafından
Bi çikolata at ağzına .  Uzan hemen 
(2,283 puan) tarafından
uzandim yatiyorm simdi
0 oy
(1,167 puan) tarafından
Bence bir acile görün sana serum Taksinlar geçmiş olsun. Bir duş alamazsın gücün yoktur şimdi bir ılık su ve yüksek yastık ayağının altına koyma bu iyi gelebilir ama yapabileceğini sanmıyorum Allah şifa versin
(2,283 puan) tarafından
valla nasil mitfaga gittim bilmiyorm canm yatiyorm simdi
(1,167 puan) tarafından
İşte bu yüzden bende bir kere böyle oldum nefes alamıyordum vücut enerji atıyordu resmen eşim ılık suya soktu sonra ayağımın altına yüksek yastık bıraktı biraz soğuk süt içtim zmnla daha iyi oldum ama bir kaç gün o halsizligi enerji boşalmasını atamadım
0 oy
tarafından
yere sirt ustu yat ayaklarini yuksege kaldir canim 
(2,283 puan) tarafından
ayaklarimi baza basligina dayadim canm sagolasin
0 oy
(99 puan) tarafından
Tansiyonunda nabzında normal ondan korkma canım 
(2,283 puan) tarafından
hep dusuktur bana bunlar cok yuksek geliyo
(99 puan) tarafından
Hayır 12/8 zaten en iyi tansiyondur gebelikte nabız yükselmesi normal ben 146 yla acile gittim eve yolladılar takma yani acile gitsen gülerler canım yinede içim rahat etsin diyosan git bakalım :(
(2,283 puan) tarafından
aynen normal diyolar ama bana normal degil o yuzden gitmedim
0 oy
(99 puan) tarafından

Ya ben napıyım bu tansiyon nabızla :)) 

image

(99 puan) tarafından
16 yı gördüm ben valla
(180 puan) tarafından
Ayy kac haftaliksinnn hep dusuk kalsa bari tansiyonun
(99 puan) tarafından
37+2 canım elden bişey gelmiyo aniden düşüp aniden yükseliyo hipertansiyon bendeki
(180 puan) tarafından
Anladm canm bisey kalmamis haftan iyi ama cok dikkat et  .. sezeryan mi olcan
(99 puan) tarafından
Belli değil hala sağol kuzum
0 oy
(630 puan) tarafından
Bugün kalmış birşey yemediniz inşallah. Hamileyken kalmış yumurtalı şeyler, yada patates yemeği iyi değil. Benim başıma geldi patatesten zehirlenmiştim. Yoğurt varsa yiyin. Geçmezse acile gidin geçmiş olsun.
(2,283 puan) tarafından
sagolasin yok oyle seyler yemedim
0 oy
(3,914 puan) tarafından
O arada bende de oluyor hatta kalp krizi geciriyorum falan zannediyordum ama geciyor bir dure sonra hamilelikte hersey normalmis bunu ogrendim 
(2,283 puan) tarafından
zaten acildekilere sorsan kalp krizi bile normal
0 oy
(1,516 puan) tarafından
Arkadaşlar 12/7 normal demiş evet normal ama düşük tansiyonlu biri için yüksek benim tansiyonum 9 10  arasıdır hep 12/8 le acillik olmuştum doktorlar tansiyonun normal deyip duruyolar anlatamadım derdimide. Sıcaklardan olabilir canım dinlen su iç bol bol geçmezse acile git muhakkak serum takarlar rahatlarsın hiç değilse
(2,283 puan) tarafından
bana da normal diyolar iste ama benim hep dusuktur 10 a 6 dir hep bazen 8 e dusunce bile rahatsiz hissetmiyorum
0 oy
(627 puan) tarafından
Geçmiş olsun kuzu tansiyonun normal gibi geldi bana ama mideni usutmus olabilirsin. Dinlen biraz corapsiz gezme dikkat et kendine...
(2,283 puan) tarafından
hep dusuk tansiyonum o yuzden bana yuksek geliyo bu.. biraz dustu cok sukur
0 oy
(5,950 puan) tarafından
Acile git canım gebelikte tansiyon yükselmesi ya da düşmesi iyi değil 
(5,950 puan) tarafından
Sen yinede kendine dikkat et tansiyonunu takip et devamlı sıcak bir taraftan hamilelik bir taraftan zordur şimdi allah yardımcın olsun
(2,283 puan) tarafından
hic sorma canm ya su sicaklar ölduruyo beni ya birdenbire boyle oldu
(5,950 puan) tarafından
Sen en iyisi ihmal etme bir doktora gozuk canım benim ne olur ne olmaz
(2,283 puan) tarafından
gidecem insallah canm boyle olunca cok yorgun hissediyorum kendimi
(5,950 puan) tarafından
Perişan eder bende ikinci kizim da sürekli şeker düşmesi yaşadım hatta bir ara resmen sarılık geçirdim giz bebeklerim sarardı oda beni çok perişan ederdi analık zor zanaat kardeşim allah hepimizin yardımcısı olsun :)
0 oy
(500 puan) tarafından
Yerinde olsam hemen acile giderdim erken dogum ola bilir ..ben dogurana kadar migde bulantisi yasamamisdim dogurdugum gece migdem acayip bulanmisdi kusmusdum
(2,283 puan) tarafından
yaa deme :/ valla limonlu suyla falan dustu simdi yatiyorum oyle

Kategoriler

...