0 oy
145 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde (63 puan) tarafından
Merhaba ben 3 ay önce sezeryan ile doğum yaptım adet görmedim doktora gittim ilaç aldım Şubat ayında adet oldum ama bu ay 3gün gecikme oldu bir yandan da korkuyorum bu şekilde sorun yaşayan oldu mu ?

2 Cevaplar

0 oy
(15,126 puan) tarafından
 
En İyi Cevap
Doğumdan sonra 1 yıl düzensizlik normal 
(63 puan) tarafından
Bian korktum
(15,126 puan) tarafından
Korkma canım kendinden eminsen
-Reklam-
0 oy
(14,278 puan) tarafından
Düzensizlik normal canım daha yeni doğum yapmışsın 

İlgili sorular

+1 oy
1 cevap 120 göst.
28 Nisan 2025 Diğer kategorisinde A & H (10 puan) tarafından soruldu
+1 oy
6 cevap 356 göst.
26 Ocak 2025 Çocuk & Ebeveyn kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 138 göst.
16 Ocak 2025 Cinsel Yaşam kategorisinde Elfbrs (7 puan) tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 473 göst.
6 Aralık 2024 Diğer kategorisinde Elif3405 (258 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,647 soru

24,671,781 cevap

367,293 kullanıcı

...