Valla sorudan çok konuşman dikkatimi çekti ne tatlı konuşuyorsun azerisin galiba
Soruna gelince benim bebeğim de çok hareketliydi hamileyken doğdu şimdi hala hareketli 6buçuk aylık arada yürütece koyuyorum zıplıyor bi sorun yoktur bence
Doktorlar hep diyorlar az harakette kötü çok harakette bence bir muayne olmalısın
1,512,745 soru
24,673,303 cevap
367,390 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın