397 göst.
(18 puan) tarafından
Kızlar 34 haftalık hamileyim son zamanlarımı oynuyrm artık. Kaynanam benden hala iş bekliyor laf sokuyor hep. Misafir gibi gelip gidiyor demiş. Daha geçen hafta misafir çağırdı beni çağırdı evimden ve ben ağırladım o misafirleri o değil. Agrım vardı kendisine ddm. Hiç umursamadi hadi misafir var misafir gidince dedi. Annem engelli kendini hep onla kıyaslıyor.  Ona gidince ben iş yapıyormusm annem yürüyemiyor evde kız kardeşim var bi bardak suyuma kadar allah razı olsun kardeşim getiriyor. Eşime bi kaç kez anlatmaya çalıştım. Ve şuan annesinin tavrını anladı bu olaylardan haberi yok. Bunları dediğinden. Artık bu kadını takmak istemyrm çok yoruldum çünkü tek olay bu değil çok olaylar oldu. Takmak istemyrm ama elimde değil. Yapamyrm sinir hastayım zaten. Kendimi tuta tuta korkyrm bisey olacak diye bana dua edin. Bana da dua söyleyin okumam için . Akıl verin. Biraz ferahlamak istyrm 

5 Cevaplar

0 oy
(1,565 puan) tarafından
sen kendini.uzdugunle.kalacaksin cunku bi insan 7sinde neyse 70ndede odur degismez yani.

o degismeyecek sende bir omur kendine.mi.yapacaksiinn

esine.anlat detayli sende.kaynanana tavrini belli et gerekrs ver cevabni 
(18 puan) tarafından
Arsız canım kadın. Susunca tepene çıkıyor yüzüme bişey demiyor arkamdan konusuyor. Ben ordayken de surat yapıyor
(1,565 puan) tarafından
ayy allah boylelerini.islah etsinn.ya
0 oy
tarafından
ayet-el kürsü oku canım en güzel dua rabbim sabır versin
(18 puan) tarafından
Amin canim çok sağol
0 oy
(2,733 puan) tarafından
dogumuma bir hafta kala bile sirf bu yuzden actim agzimi odama kapandim hic bir islerini de yapmadim simdi alıştı artik vereceksin cevabini vicdan beklemeyeceksin bunlardan esine de söyle
0 oy
(390 puan) tarafından
Valla cani biz anamizdna anca merhamet goruruz kesin ve net onun icin ben her turlu zalimlik beklerim kaynanadan istersen ikizin üçüzün olsun seni yine hizmet etmekle yukumlu gelin olarak gorur ben zaten ayen  hamileyken bu konusmalarini birinden duydum aradim dedim senin amacin sanirim bebegimi dusurmen filan heralde oyleyse acik acik soyle ailem nasil araya giriyor dedim aynen de ailem cevabini verdi buyuklerimle
(9 puan) tarafından
Yaa niye böyle oluyo be hayaller kuruyoz ama neler yaşıoz eşlerimizin ailesiyle tam bir pislikler içim almıo hiçbirini kaynanamla atışıoz her daim kadın adeta zevk alıo ben utanıom artık söylemekten o hiç utanmıo hep haklı ve melekmiş gibi geçinio
(18 puan) tarafından
Ya bi tatlı dil görsem bi yaptıklarım için allah razı olsun dese vallahi gen3 yaparm karnım burnumda ya bana ne sikintiya koydu smdi kara kara dusunyrm dogumda nasıl olcak diye
0 oy
(840 puan) tarafından
Kaaale alma canimm biraz saknn ol dyma görme inan öyle cokk kolay olur
(18 puan) tarafından
Keşke yapabilsem olmuyor

56,850 soru

1,567,528 cevap

5,092 kullanıcı

Kategoriler

...