Ama iyide hastane orası hep temizlik gerekir o yüzden de zor olur bence dayan sende çıkınca nolcak aç kalırsınız
1,512,752 soru
24,673,360 cevap
367,398 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın