7,302 göst.
(12 puan) tarafından

Kizlar sivi deterjan ve dalan roxy arasinda kararsizdim. Markete gittim. Bebekler icin deterjan yoktu. Roxy vardi fiyatida uygun gelince alayim dedim. Yarin yikamaya baslicam. Ama olcu olarak nasil kullanacagim hangi prgramda yikayacagim yardimci olur musunuz?

3 Cevaplar

0 oy
(439 puan) tarafından

Canım 30 derece hassas bölümde yıka.aşırı koyma yani durulanmaz çamaşırlar keşke sıvı alsaydın ben onu kullandım kalıntı bırakıyo maalesef

(12 puan) tarafından
Bende icime sinmeyerek aldim aklim sivi deterjandaydi ama onu gorunce onerenlerde olunca fiyatta makul olunca alayim dedim 8 lira falandi. Ilk yikama icin kullanirim daha sonra deterjana gecerim olmazsa. Hastane cantasini hazirlayayim artik diyorum o yuzden yikamak istiyorum. Sence baslangicta dami sivi deterjanla yikasam? Hepten kafam karisti :)) yuzde elli toz sabun yuzde elli sivi deterjan diyen bir grup var :))
(439 puan) tarafından
Bende ilk çocuğumda onu aldım yıkadım baktım ki tırt üni baby sıvı aldım şimdilik yıka işini görsün yeter sonra alırsın illaki canım kolay gelsin.bende bayramdan sonra abisinin kıyafetlerine bi bakıcam ne var ne yok ne alman gerekiyordu yıkicam sonra kısmetse
0 oy
(13 puan) tarafından

Canim sonrasinda deterjan koymadan tek durulama yaptir oyle daha steril olur

(12 puan) tarafından
Yani ilk su aldigi goze bi olcek koyayim birdaha kine koymayayim dimi?peki hangi prgramda kac derece
(13 puan) tarafından
Simdi makinen nasil bilmiyorum ben tek koydum 30 derecede hassasta bi yikadim 45 dk filan sonra bittikten sonra durulamaya getirdim bide oyle extra yikandi
Normalde durulamanin derecesi olmuyo heralde ama eger durulama programi yoksa kisa programda yine 30 derecede yika
0 oy
tarafından

cnmm.ben ilk bebegimin camasirlarini hep roxy ile yikadim cok da memnunum..hic kalinti vs birakmiyor cok koyma yeter

(12 puan) tarafından
Ne kadar koydunuz peki olcu olarak?
tarafından
Ben kullandım leke filan bırakmıyor yine onu kullanıcı nasipse.

İlgili sorular

6 cevap 199 göst.
3 cevap 63 göst.
23, Mayıs, 23 Selma bulut (44 puan) tarafından soruldu
6 cevap 96 göst.
16, Mayıs, 16 quiz23 (133 puan) tarafından soruldu
1 cevap 116 göst.
5, Aralık, 2019 misafir tarafından soruldu
5 cevap 217 göst.
23, Kasım, 2019 misafir tarafından soruldu

92,953 soru

2,485,848 cevap

7,669 kullanıcı

...