Adet normalde dün olmam gerekirdi olmadım son üç gündür testler hep silik çıkıyor daha önce böyle olmadı sice varmı gebelik
Yok gibi sanki
Yavrum sen ne yaptın bu teste böyle. Oymuşsun resmen :D
1,512,175 soru
24,665,940 cevap
366,975 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın