Aybüke ismini bir türlü sevemiyorum ama tabiki tercih meselesi bu ismin yanına başka isim yakıştıramıyorum tek daha iyi
seviyorum bu ismi kizima koymayi da dusunduk bi ara. tek basina daha guzel
İpek güzel olur bence
Aybüke Büşra var cevremde isim olarak
1,512,703 soru
24,672,774 cevap
367,359 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın