Son 1 aydır nerdeyse gün içinde göğsümde, kalbimde sızlanma oluyor. Göğsüm müü kalbim mi anlamıyorum. Hani bazen nefes alırken kalpte batma olur öyle değil bildiğin sızlama. Emzirmiyorum 11 ay oldu nerdeyse. Acaba nedendir tehlikeli midir. Benimle aynı durumda olan var mı
Bence dotora randevu al git kendi tanını kendin koyamassın cano hiç olmasa için rahat olur çok Geçmiş olsun bu arada
1,512,559 soru
24,670,809 cevap
367,243 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın