Eşim 3.aydan veri kesinlikle istemiyor .. ee kendini tatmin etmede günah daha bunun 40i var zaten normal zamanda ben istemem . Ama hamilelikte duygular tavan napcagimi bilemiyorun kaldı doguma 2 ay zaten
Biz de hamileliğin başından beri hiç sorun yaşamadık ben bazen diyorum eşime çok sarsma beni diye son aylarda birlikte olmak doğumu da kolaylaştırıyor uş diye duydum.
1,512,755 soru
24,673,389 cevap
367,400 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın