Kaynanam nohut yapmış yazık fazla olunca banada getirdi bende yanına pilav yaptım yoğurt ve turşu
Mercimek çorbası
Dünden kalan azcık Kuru fasulye
Pilav yapmadım yarın k.anagile gitcezisraf olmasın dimi..
Herkese afiyet olsun ☺
Tavuklu nohut yemeği
Semburek corba
Kız sende mi perisin) akşam tekim. Patates kızartırım kendime yeter
1,512,221 soru
24,666,412 cevap
367,006 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın