496 göst.
(988 puan) tarafından

Ard arda verdigim tum ceavplara eksi atan yüreksize sesleniyorum admine bildirdim ben goremesemde o goruyo insallah kapanir hesabin ...

13 Cevaplar

+5 oy
(2,539 puan) tarafından
 
En İyi Cevap

Nie eksi verilir ki herkesle aynı görüştü olmak zorunda değiliz bu yüzden verilmesi saçma  ?

(1,425 puan) tarafından
Hahaa aman noluyor kızlar:)) bir casus var aranızda  yorumları okudum gülmekten bayıldım
(312 puan) tarafından
Gizli ajan var canm casus degl o :)
(2,539 puan) tarafından
Millet eksi vermiş neyime :D siz artı verin siz önemlisiniz :D
(988 puan) tarafından
Hem overim hem artilari kaparim diyosun :D
(2,539 puan) tarafından
Kesinlikle :D
+4 oy
(979 puan) tarafından

Ben de bunu anlam veremiyorum madem hoşuna gitmeyen bir şey yazıyorsun neden eksi oy veriyorsun direkt yaz kendi Düşünceni söyle saçma insanlarla uğraşıyoruz ya

(988 puan) tarafından
Eksi verince ben onla ayni fikirde olcam sanki :D tovbe yarabbi sabir ya
(643 puan) tarafından
Hahaha herkese de uyarı vermişler ne güldüm
+3 oy
tarafından

Ifşa edilmeliler bence bende ayni seylerle karsilasiyorum.

(988 puan) tarafından
Yani ayni zamanda giremesinler bi sure akillansinlar
tarafından
Admine soyle artik açik olsun bunlar cok sldik dostumuzu düşmanimizi bilelim
+2 oy
(194 puan) tarafından

Aynı drtten bende de var kuzum anlamadım mantığı birtürlü:)

(988 puan) tarafından
Olmayan seyi anlamaya zorluyoruz cunku mantik ne arar bu yureksizlerde
(194 puan) tarafından
Galiba ondan oluyor haklısın cnm.
+2 oy
(114 puan) tarafından

Aaa biri gıcık oldu demekki gıcık ligia yapıyor seni sinir etmek için ayıp ama

(988 puan) tarafından
Bende ona gicik olcamda ortada yok yureksiz :D yemiyosa napsin
(567 puan) tarafından
Ay inanmıyorum burdaki yazdıklarına da eksi atmış. Tövbe tövbe
(114 puan) tarafından
Bana da atmis ne güldüm ya akli dengesi yerinde değil galiba ne yaparız şimdi bize eksi verdi die oturup ağlasak mi kızlar:-)
(567 puan) tarafından
Onlar eksi versin dursun. Bizde o eksileri artıya çeviriniz  ;))
(468 puan) tarafından
Yok gülüm yok bunlar yürekli olsa zaten direk konuşur belli eder kendini boşver gizli hayran de gül geç....
+3 oy
tarafından
Bana da cok oluyor. sanki herkes, herkesle ayni görüşte olmak zorunda, ifsa edilse cok guzel olur, yani kim arti kim eksi vereni gorebilsek :)
(988 puan) tarafından
Keske ya valla biktirdilar
tarafından
Ayy deli mi ne eksi verildi diye bildirim geldi :)
(988 puan) tarafından
Ben herkese yorumlara cevaolara arti vermistim az once manyak eksilemis herkesi geri :D admin allah askina ilgilen
tarafından
Admin kim ozelden yazssak
(988 puan) tarafından
Yukarda lutfen kurallara uyan yaziyo ya ona tikla orda paylasan kisi admin gorunuyo profiline girince ozel yazabiliyosun
(114 puan) tarafından
Meil adresinden cvp yazılıyor kızlar hokabazsoftan hep birlikte Biz ordan yazıp şikayet edek bu kişiyi ne dersiniz
+1 oy
(400 puan) tarafından

Canim senin yazdigin herseye veriyo baksana bence kişisel bi sorun yok sadce gicik etmeye calisiyo eğleniyo yani

(988 puan) tarafından
Bencede ve basariyoda ama bunun pesini birakmicam
(400 puan) tarafından
Bizde ona inat arti oy verelim sana :)
(988 puan) tarafından
Ay canlarim tesekkurler :)
(545 puan) tarafından
Simdi bendende bu postda yazdigin tum yorumlara arti oy:)) eksilesin bakalim simdi:) :
(988 puan) tarafından
Sagol canim ya :)
+1 oy
(2,395 puan) tarafından

Öyle bir dengesiz var aklına estikçe eksi veriyor amannn boşver takma canım :)

(988 puan) tarafından
Sinirlendim valla
+1 oy
tarafından

Demekki brinin caninj acitmssjn :D bosver gurur duy kiz ne sinjr olcn :))

(988 puan) tarafından
Cani acidiysa cikip soylesin mertce ama bu ne ya
tarafından
Terbiyeszlk buna vermems. Keske kimn uyari verdgini goreblsekk
(988 puan) tarafından
Keske ya valla
+1 oy
(320 puan) tarafından

Canım merak ettim ya kim olduğunu öğrenebildin mi.. eksiler iptal olmuş sanırım çünkü hep + oy görüyorum yorumlarda bi insan niye böyle bi gıcıklık yapar ki

(988 puan) tarafından
Korktu geri kaldirdi sanirim anlamadim bende naomaya calisiyo
(320 puan) tarafından
Allah ıslah etsin ne diyelim admine şikayet ettiysen belki o uyarmıştır eksi veren kişiyi
(988 puan) tarafından
Ettimde donus yapmadi daha
(320 puan) tarafından
Yapar inşallah
0 oy
(1,425 puan) tarafından

Bunca kişinin içinde seni seçmiş kelebek:)) 

(988 puan) tarafından
Ne sansliyim dimi :D
(1,425 puan) tarafından
Hahaa:)) ömür boyu şanslı ol canm
+1 oy
tarafından

Yüreğin varsa desene ben eksi oy veriyorum uyarı arıyorum diyeee. Yemiyor dimiiiiiii haddiiii cikkk ortayaaaaa pis kalleş :)

(988 puan) tarafından
Allah seni napmasin :D
tarafından
Gorse uyarı çakar
0 oy
(468 puan) tarafından

Noldu cnm neye eksi oy aldın

(988 puan) tarafından
Normal yorumlarima :)

İlgili sorular

3 cevap 168 göst.
22, Temmuz, 22 misafir tarafından soruldu
3 cevap 194 göst.
19, Mayıs, 19 Mlekdlra (923 puan) tarafından soruldu
5 cevap 122 göst.
28, Temmuz, 28 Nurlanim (417 puan) tarafından soruldu
5 cevap 258 göst.
5 cevap 398 göst.
4, Temmuz, 4 ❤Mustafa Eren❤ (1,988 puan) tarafından soruldu
3 cevap 156 göst.
28, Haziran, 28 2 paşa annesi ♡♡ (384 puan) tarafından soruldu

23,200 soru

210,032 cevap

375,132 yorum

2,807 kullanıcı

Kategoriler

...