Bı de böyle düşün 3 sene olmadığı için dört gözle bekliyolardir .
Benim de 7 sene olmadı herkes ne zaman doğacak derdi hiçte kizmazdim aksine hoşuma giderdi
Duyma hiç doğmicak içimde tutucam de
1,512,339 soru
24,667,964 cevap
367,099 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın