615 göst.
(1 puan) tarafından

Kızlar herkese selamlar. Benim 3 tane dünyalar güzeli kızım var .Onları canımdan çok seviyorum. Aynı şekilde eşimde çok düşkün kızlarına. Ama çevre baskısı bıktırdı beni artık birdaha dogur belki oğlun olur hele kayınvalidem sürekli arayıp renkli olup olmadığımı soruyor bunaldım artık Allah rızası için dua edin bana sağlıklı bir şekilde hayırlı bir erkek evlat versin inşallah Rabbim banada kayınvalidem beni her gördüğünde ağlıyor oğlumun erkek çocuğu yok diye okadar bunalıma ki artık son bikere daha şansımı deneyim dedim artık lütfen Rabbim hamilelerin duasını kabul edermisin benim için de dua ederseniz çok mutlu olurum şimdiden herkesten Allah razı olsun 


24 Cevaplar

0 oy
tarafından
Bende ikinci kizima hamileyim. Banada simdiden 3cu oglan olur diyorlar gercekten zor bi durum. Cunki biz kendimiz secemiyoruz ki ne olacagini rabbim hayirlisini nasip etsin inşallah erkek olur bu durumdan kurtulursun aminnnnnn
(1 puan) tarafından
Halbuki kız evlat öz evlattır ama bunu malesef anlıyacak bir insan değil kayınvalidem
(27 puan) tarafından
Allah akıl fikir izan vere erkek olunca ne oluyormuş ki hayırlı evlat olsun yeter
+1 oy
(113 puan) tarafından
Hayırlı günlerde canm.heralde kayanan hocaları dinlemiyor  ya evladı kızı erkeği olmaz.erkek olsa ne olucak    ya saçma saçma düşünüyorla bütün çocukların erkek.olur büyünce hayırsız olur bütün çocukların kız olur hayırlı evlat olur   bunun kız erkek diye ayrımını yapmaz  çok saçma bunun için kendini üzme  cinsiyeti sen belirlemiyorsun ki biz ilk çocuğumuz kız istedik allahım çok şükür kız evladımız var yani    erkek  evladın yerde farklı ama ayrım yapılmaz kaynana kız evlatlarımızı ilgili hocaların anlayışlarını dinlet bi kendine gelsin
(1 puan) tarafından
Çok teşekkür ederim canım zaten onu anlayan biri olsa bu baskıyı yapmazdı bana
(113 puan) tarafından
Allahım. Öncelikle sağlıklı bir evlat nasip etsin insllh allahım. Gönlünüze göre verir canm   insllh   herşey Allahtan alanda o verende o sana her aklıma geldikçe dua edicem ama üzülme sen
(1 puan) tarafından
Allah razı olsun bitanem
0 oy
(2,657 puan) tarafından

ben olsam kayinvalidem icin cocuk yapmam evladin kizi erkegi olmaz uc yavruna Allah saglik versin.

(1 puan) tarafından
Tabiki de olmaz kızlarım benim herseyim ama onun okadar başkasından dolayı eşimde son bir kez daha şansımızı deneyelim dediği için yapmaya karar verdim canım yaşamayan anlamaz beni özellikle hep misafirlerin yanında yapıyor
(2,657 puan) tarafından
anliyorum canimda iste insan diyemiyor otur kendin yap erkek cocugu bise karisma diye.
(211 puan) tarafından
Canim eşin demiyor mu birsey ya annesine niye yani kaynanan icim çocuk yapacaksin yazik degil mi sana zaten kızlarını buyutenw kadar sıkıntı cekmissindir yani
(2,657 puan) tarafından
ben mi yanlis goruyorum yorumum mu degismis tarihlerde farklı
(2,657 puan) tarafından
dedim.bir an noluyor eski postmus :) yine ayni cevabı vermisim :)
0 oy
(3,241 puan) tarafından

Ahh nasıl üzülüyorum böyle erkek evlat için ısrar edenlere.. allah yardımcın olsun inşallah bu baskılardan kurtulursun allah gönlüne göre versin 3kizin varmış allah sana o duyguyu yatırmış inşallah birde oğlan sevgisini tattırır.. 

(1 puan) tarafından
Çok teşekkür ediyorum
0 oy
tarafından

Erkek bebek isteyenler için dua var hamile kalır kalmaz oku ins tabiki Rabbim neyi layık gördüyse o olur ama bence yinede duanın açmadığı kapı yoktur

0 oy
tarafından

Ona soylesene cinsiyeti anne değil baba belirliyor bilimsel olarak boyle 

0 oy
tarafından

Ne kadar cahilce laflar...aldirma dicem ama biliyorum ki uzuluyorsun..ama kaynananin bilmedigi bir sey var bebegin cinsiyetini erkegin sperminin kalitesi ve genleri belirler yani sana hangi kromozon geliyorsa sen onu doguruyosun cinsiyetin anneyle bir alakasi yok bir daha sana boyle bisey soylerse sende bunu soyle ona kapatsin cenesini internetten arastirip saha detayli bilgi alabilirsin soyledigim seyle ilgili..evlat evlattir hangi zamanda kalmis bunlarin beyni

0 oy
(988 puan) tarafından

Kadin olarak erkekleri ustun gormesi agzi acik izlenecek turden bisey ... Allah akil fikir versin ya

0 oy
tarafından

Canim allahim herkesin gønlune gøre versin ama illa erkek erkek olsun olucak  kiz istemiyorum felan diye det yapmayin allahin gucune gider allahim belki bu defa erkek verir alin size erkek evladi der okadar isyana ama belki o evlat hayirsiz Olur belki basinizi belaya sokar yani anladinizmi Canim bence Ilk ønce saglik sihat hayirli evlat olmasin dileyin zaten  hayirliysa zaten allahim size verir erkek evlat.. tabi anliyorum gænul erkek de ister kizda ama bence bukadar diretmeyin Oda gunah canim

0 oy
(153 puan) tarafından

E buda kiz olursa bi daha mi doguracaksn erkek olana kadr ne kadr sacma düşünce kaynanan tam bi eski kafa galiba oğlumun oglu yok die aglamak nedir yaaa gercekten pes oyle diyeceğine hayrli evlat olsn saglikli olsn dese keske allah size bi erkek cocuk verse sakat yada itin kopugun onde gideni olsa sizi dovse evden atsa ilerde daha mi iyi bunlari yasayan cok insan var yani allah ahyrlisini versin

0 oy
(76 puan) tarafından
Canim kusurabakma ben senin icin erkek evlat versin diye duadan once kayinvalidene akil fikir vermesi icin dua edicem. Sen gercekten istiyosan sana erkek evlat nasip etsin ama oyle kayinvalide o cocugu goremesinn insallahhhh ! Ayrimci yaratiklarr!!! Saglikli oldu Allah verdi diyen yok bazi insanlar bi evlat icin oluyorlar milletde buluyo bunuyo. Napcakmis erkek torun olunca pipisini boynuna asip mi dolancakmisss..
tarafından
Canım kayınvalidem çok cahil bir insan onunla asla tartışmaya giremessin tabikide herseyden önce sağlıklı ve hayırlı olması benim için en önemlisi kızlarımın tek bir tırnağını bin tane erkeğe değişmem zaten onlar benim nefesim yaşama sebeplerim
(76 puan) tarafından
Belli zaten cahilligi canim. Sinirlendm cok ama sana degil kusurabakma. Kiz evlat has evlat derler Allah uzun omurler versin kizlarina acilarini gostermesin rabbim. Allah sana da sabir versin kuzum tez zamanda hayirli erkek evladin olur insallahda kapansin cenesi.
0 oy
(487 puan) tarafından

Ayy okdr sinirleniyorum ki böyle insanlara kızın olsa oğlanda olsun oğlan olunca kızında olsun derler. Evladın kızı erkeği olmaz cnm nice insanlar var bir evlat kokusuna hasret doktordan doktora hastaneden hastaneye gezen kız veya erkek önemli değil Allahım bir evladımız olsun diye dualar eden çiftler var, sn etraftakileri takma cnm biri bişey diyincede evlat evlattır kızı erkeği olmaz de. 

0 oy
tarafından

Gereksiz insanlar çok biliyorlar doğursunlar aynı şey benim başıma geldi benim ilk gebeliğim erkek olduğunu öğrendik kaynana kız istiyordu hayalleri suya düştü valla ben altta kalmıyorum ister sevsin beni ister sevmesin çok biliyosan doğursaydın sen kiz dedim bi erkek bi etmissin gelmişsin beni yargiliyosun bunu veren allah sağlıklı olsun diye dua edeceğine dedine bak dedim mortingen oldu hiç altta kalmaya niyetim yok eşimde zaten sağolsun ağzını açmadı 

0 oy
(2,078 puan) tarafından

Evlat ayrımı hiç bir zaman yapmadim 6 yaşında oğlum var 2.ye tekrar erkek bebek bekliyorum.kayinvalidene deki cinsiyeti belirleyen oglun ben değilim 

0 oy
tarafından

Cnm suan hamilemisin acaba

0 oy
tarafından

canim sen  millete bakma onemli olan hayirli evlat olmasi erkek olsa hayirsiz olsa nolcak millet bos konusuyor benim de bir oglum var hep bi kizim olsun istemistim ikinciye hamileyim o da erkek ama Allah bunu nasip etmis saglikli olsun da onemli olan o sonucta benim cocugum benim gozumde cok degerli elaleme bakma seninnelindeki birsey degil ve 4. de kiz olmayacagi ne malum benim dayim da oglu olsun cok istedi 6 tane kizi oldu oglu olmadi Allah diledigine kiz diledigine oglan  verir ondan gelene raziyiz saglikli olsun da onemli olan o 

0 oy
(1,566 puan) tarafından
Ne kadar kötü bi zihniyet cnm Rabbim gönlüne göre versin sana sağ sağlim hayirli bi erkek evladı versin inşaallah 
0 oy
(664 puan) tarafından
Kayinvaliden icin doguruyorsan bence biraz daha  bekle. Sonucta bakacak olan sensin o cocuga bu psikoloji ile bir daha cocuk yapma derim
0 oy
(1,699 puan) tarafından
Bu senin elinde mi ne ayıp şey ya gerçi bizimki de 3ncu kız olsun adımı koyacam diye tutturdu arayıp oğluna desin cinsiyeti erkek belirliyor kadin değil ki 
0 oy
(211 puan) tarafından
Pardonda kaynanam ne hakla bana adet olup olmadigimi soracak yani bu hakki nasil verdiniz ya da kendinde bu hakki nasil buluyor ayip ya kadin olabilrisin ama bu mahrem birşey soylemwk zorunda miymissiniz yani ayrica cinsiyeti oğlun belirliyor deseydin ona soyle oğlan yapsın deseydin manyakmidir nedir bak daha iki gun once erkekte erkek diye tutturan esimin bir arkadasinin hanimi doğurdu iki kizdan sonra evet oğlan oldu ama bebek kuvezde şu an allah herseyjn hayırlısı versin

İlgili sorular

11 cevap 204 göst.
4 gün önce Eylül Asya (3 puan) tarafından soruldu
6 cevap 337 göst.
4, Haziran, 4 Meron (23 puan) tarafından soruldu
22 cevap 733 göst.
19, Ocak, 19 misafir tarafından soruldu
10 cevap 161 göst.
19, Ocak, 19 misafir tarafından soruldu
14 cevap 631 göst.
4 cevap 331 göst.
29, Aralık, 2018 özgee (41 puan) tarafından soruldu

23,200 soru

210,032 cevap

375,132 yorum

2,807 kullanıcı

Kategoriler

...