Kizlar ben 6 aylık hamileyim sizce ne zaman beşik alınması gerekiyor çevremde herkes ayrı bı zaman soyluyor kimi 9.ayda kimi şimdi al diyor bu kaos bitsin artık sizin dusuncenize göre alacagim zamanı belirleyecem
Tam 28+0da almıştım
1,512,817 soru
24,674,188 cevap
367,438 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın