Çocuk bu normal bazen ağlar bazen susar bazen huysuz olur bazen akıllı atak derler şimdi onlar fasa fiso eskiden atakmi vardı hayır .
Yetişkin değil derdini anlatsin istegini söylesin. Ağlayarak geçiriyor zamanını
1,512,709 soru
24,672,844 cevap
367,364 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın