Ya hep beni bulur kızım 1.5 yaşında hep koşturmz saat 22.30 koşturmaya başladı aşağıya geleninde ilk apartmanı hemen mesaj atıyor süpürgeme bile karışıyor saatine yatak odana haftada bir tut şu bu . Yok kargon geldi yok çocuk koştu yok çocuk ağladı yok ses geldi. Ben onun yüzünden çocuklarıma bağırmak zorunda mıyım.
1,512,230 soru
24,666,622 cevap
367,022 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın