Pandemiden dolayı sadece asansörün oraya kadar geldi benimle sonra odaya geçip ağlamış tek başına sonra oğlumuzu görmüş bizim cocugumuz mu diye sormuş demiş sizin başka bebek yok zaten cok heycanlanmış kıyamam
Ztn esimle aram berbatti. Evliligimiu yurumuyidu gerci hala yurumuyo... Dogumumdan bir gun once bile aglatti beni. 6 gun hastanede yattim hci gekmedi yanima. Tmm ziyaretci yasakdi ama kapiya gele bilirdi...
1,512,267 soru
24,666,953 cevap
367,045 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın