koca kocaaa hastaneler dikiolr da amma içine insan sıfatını taşıyan hakkıyla parasını alan sayulack kadar doktor çalışan var maalesef..
1,512,150 soru
24,665,591 cevap
366,957 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın