Kötülermi. Uygun geldi fiyatı. O yüzden almak istiyorum. Nasip olursa kendi evim de kullanmak için alıyorum. 45 dedi ama 35 e veririm dedi 2 takım alacağımız için ablamla kapalı kutuda hiç kullanılmamış.
Hiç beğenmedim ben :/
Daha güzelleri var canım onlara da bakabilirsin bence bu biraz eski model kalmış
Begenemedim.
Bende beneklisi var. 3 yıldır kullanıyorum. Bende sakarim daha kırmadım
1,512,706 soru
24,672,803 cevap
367,361 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın