Ben burdan tam göremiyorum ama bi sınır çizgisi var rakamlar falan var sancıların kaça değiyor ona bakman lazım benim 50 60 civarıydı 40+2 de doğum sancım başlamıştı ama ben dayanamayıp sezeryan oldum
1,512,149 soru
24,665,533 cevap
366,953 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın