Daha ince A101in kini kulandim içi cam olan çok memenun kaldim ama düşürdüm kırıldı içi normal çelik termos aldım çabuk soğutuyor bebeğim mama ile besleniyor sadece dışarıda da evde de çok lazım oluyor eevdw süreli su isitamam
101
Biz bunu aldık ye
nu güzel sıcak tutuyor
1,512,230 soru
24,666,626 cevap
367,022 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın