O bendede oluyor fena birşey ya
Ama şaka gibi gebelik şekeri çıkmadı anlamadım vallahi
Canım tok olsan bile ara sıra küp şeker ya da çikolata ye geçmiş olsun
1,512,225 soru
24,666,450 cevap
367,010 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın