Ohoo ben emzirirken aşırı sıkılıyorum alıyorum telefonu elime bebiş uyuyo oluyo zaten özellikle gece emzirirken uykum gelmesin diye öyle yapıyorum
Şuan bu durumdayım
Telle her şekil oynamak başlı basınca yanlış fakat bir çoğumuz böyle
1,512,700 soru
24,672,567 cevap
367,342 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın