Bizim bi sorunmuz yok şükr ama benmkde niye hikayelrime bakmıyosun dye dert yanıyo ben kimsenn hikayesne bakmıyorum buna oğlunda dahl diyorm bu sferde nye bakmıyosn diyo boşver takma kapat drumunu ona ve onn yanndaklerr sorunn kalmaz
O seninle iyi geçinsin sen niye geçiniyon
1,512,166 soru
24,665,790 cevap
366,970 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın