Keşke benimde komşum olsa sokakta 3 bina var biri zaten biz
Bənde komşumu çok severim canımın içidir (kendisi anem olur)❤
Komşu yok ki aramda iyi olsun
Vardı bir tane gitti uzaklara bu gün bir saat ziyarete geldi suprz oldu
Sevdiklerimde var sevmediklerimde ama sürekli telden balkonda. Konuşur sohpet ederiz virüs ten kaynaklı pek bir Araya gelmiyoruz
1,512,793 soru
24,673,898 cevap
367,428 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın