Bugun hastaneye gittim ilk bebegim tup bebekle oldu saun 1 yasinda ikinci biraz erken oldu ben tamamen saldim nasil olsa olmaz diye ama suan 17 haftalik hamileyim bu erkekmis buyukte kiz allah benim gonlume gore verdi isteyen herkese nasip olsun insallah
Sağlıcakla gelsin canım
1,512,591 soru
24,671,148 cevap
367,270 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın