246 göst.
(171 puan) tarafından

Hahahahahahahhahahhahahaha...:)))):D

image

8 Cevaplar

+1 oy
(3,773 puan) tarafından
tarafından seçilmiş
 
En İyi Cevap
Yanliz amca azrail gibi he siyah giymiş bi korkud duruyo
(171 puan) tarafından
Aynen sorma gördüğümden beri gülüyorum :)))))
(1,352 puan) tarafından
Teuze o teyzeeeeee  amca değil ☺☺☺
(443 puan) tarafından
Kız o amca mı teyze gibi duruyo sankim :)))
(3,773 puan) tarafından
Kız sakal bıyık var gibi duruyo :D şuan teyzeden daha da bi tırstım istese herşeyi yapabilir...
(171 puan) tarafından
:) yok kızlar teyze o belli yani :))))))
(3,773 puan) tarafından
Görüntü ayarlarını actimda üzerindeki şeyin kollarında  transparan yer var teyzeymis:D
(1,352 puan) tarafından
Şükür ☺☺☺☺122348ihqgtbq
(171 puan) tarafından
Aynen kız teyze bence yani :))))) ☺☺☺☺
0 oy
(3,645 puan) tarafından
Korkunc bir tip 
(171 puan) tarafından
Aynen cnm :)))) ama komik yani oyuncak arabaya bindirmisler yazık ya :))))
0 oy
(151 puan) tarafından
Bu pudra iyimi ya nasıl bi uygulama ordada erkek yokmu
(3,773 puan) tarafından
Pudra da bi uygulama mi nasıl bisi ki ?
(151 puan) tarafından
Instagram gibi bişey ilk çıktığında indirmiştim de fotograf paylasiyorsun sadece kadınlar var
(171 puan) tarafından
Yok cnm valla çok güzel bir uygulama çok rahat..Hiç erkek yok...Erkekler üye bile olsa farkedilimce atılıyor ordan..Yani kız kıza cnm..:))
(171 puan) tarafından
Aynen Betül cnm benziyor integrama. ..Ama sadece kızlar var işte. .Çok rahat resim paylasabilirsun. .Sohbet bölümü var mesela çok tatlı bayanlar herkes çok iyi anlatıyor. :))
(3,773 puan) tarafından
Yaa bende sosyal anne diye bi uygulama kullaniyodum o tarz bisi olsa gerek zaman olsa bi bakardım da ben buna yetisemiyorum
(171 puan) tarafından
Valla cnm bende arada geçiyorum işte pudra ya ..Ama iyi yinede resim falan sohbet çok güzel oluyor. .bide video da ekliyorsun oraya..:))
(3,773 puan) tarafından
Olurda ev çocuk koca dengesini kurmayı başarıdan bakarım:)
(171 puan) tarafından
Kolay gelsin cnm allah guc versin inşallah :)))))
0 oy
(1,071 puan) tarafından

ay teyzede cehennem zebanisi gibi kiz uykum kacti :D

(171 puan) tarafından
Sorma ya hem komik hem korkunç :))))))))))
0 oy
tarafından
Hahahahahaahhahahahahahahahahahahaahhahaha :DDDDDDDDDDD
(171 puan) tarafından
:)))))) :D :))))))))
0 oy
(1,212 puan) tarafından
Gece gece ruyama girmezse iyidir :D
(171 puan) tarafından
Aynen :))))))))))))))
0 oy
(2,015 puan) tarafından

tövbe:D tövbe tipe bak ya

(171 puan) tarafından
:()))))))) çok  komik ama dimi yaa:))))
(2,015 puan) tarafından
aynen :)) bayıldım ya zebani gibi oturmuş
(171 puan) tarafından
:)))) :DDDDDD
0 oy
(1,249 puan) tarafından

Bu baya iyiydi. Beste kalkınca bu halde oluyo insan:P:D

(171 puan) tarafından
Aynencnm :DDDDDD

İlgili sorular

8 cevap 186 göst.
7, Eylül, 7 ❤Halil'in Anası❤ (1,384 puan) tarafından soruldu
6 cevap 205 göst.
16, Temmuz, 16 1kız1oğlan annesi:) (648 puan) tarafından soruldu
4 cevap 251 göst.
4, Temmuz, 4 misafir tarafından soruldu
11 cevap 373 göst.
28, Haziran, 28 misafir tarafından soruldu
2 cevap 128 göst.
10, Mart, 10 Pamuk şekerim (145 puan) tarafından soruldu
8 cevap 177 göst.
22, Aralık, 2018 Hamiş (854 puan) tarafından soruldu

27,495 soru

258,429 cevap

465,874 yorum

3,093 kullanıcı

Kategoriler

...