Kızımız 11 aylık oldu. Telefonu elime alsam bişeye baksam ağlıyor elimden alıyor sonra kenara atıyor.. Elimizde telefon olunca sinir oluyor. Telefonu atıp kucağımıza oturuyor diş ağrısı yüzünden kucağa alıştı bu aralar. Gece gündüz huzursuz.
Dün gece 1 buçukta uyandı elektrikler de yok kafayı yedik. Elektrikler hala yok
1,512,149 soru
24,665,535 cevap
366,953 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın