0 oy
792 göst.
Diğer kategorisinde (32,622 puan) tarafından
Herkesler nasıl bakalım iyimisiniz 

13 Cevaplar

0 oy
(552 puan) tarafından
Kocişim gelicek onu beklym
(32,622 puan) tarafından
Benimkide asagida beni bekliyo garibim :)
-Reklam-
0 oy
(5,942 puan) tarafından
Çok şükür ❤️ sen nasılsın canım
(32,622 puan) tarafından
Biraz migrenim tuttu onun disinda iyiyim güzellik saool♥️
(5,942 puan) tarafından
Geçmiş olsun canım ☺️
0 oy
tarafından
Bu saatte tikindim eşimin yüzünden ya pişmanım ama hakim bey ;) sen napiyin
(32,622 puan) tarafından
:D hahahahha son pismanlik neye yarar başim ağriyo kuşum yaa
tarafından
Geçmiş olsun kuzu parol veya arveles varsa iç iyi gelir
0 oy
(874 puan) tarafından
Çok şükür iyiyiz kızımı sallarim sen nasılsın 
(32,622 puan) tarafından
Iyiyim bebekkk
(874 puan) tarafından
Allah iylik vesin tatlım her daim
0 oy
(15,132 puan) tarafından
Gündöndü çirkiyoruz eşimle gel beraber çitleyek
(32,622 puan) tarafından
:D valla kocam bekliyo asagida cekirdek istiyo büyük oğlan yine uyumadi onu bekliyorum
(15,132 puan) tarafından
İnşallah uyusun da gidersin
(32,622 puan) tarafından
Insallah :)))
0 oy
(34,544 puan) tarafından

Ölmedim hayattayım hele

(32,622 puan) tarafından
:D bugünde ölmedim anneeee
(34,544 puan) tarafından
He valla ölmedim
(32,622 puan) tarafından
Ölmedik sürünüyoruuuz .d
0 oy
tarafından
Dur şimdi amann elli kere soruldu bu sanane herkesten diye yorumlar gelcek ☺️

İyi aşkoomm sen nasilsin 
(32,622 puan) tarafından
:D ben baba denilmeyeceğini biliyom aşko başim ağriyo gı
tarafından
Niye bebem nolduki
(32,622 puan) tarafından
Migren illeti ayy
tarafından
Kız bendede var biberiye kaynat iç suyunu kesiyor hemen
0 oy
(49,836 puan) tarafından

Pertim ayşo oğlan uyusun diye bekliyom hemen yatacam yaa kafam catliyo:ermm:

(32,622 puan) tarafından
Kııız ayni durumdayiz vallaaaaa şuan büyük oğlan uyusun hemen herifin yanina gidecem oturcaz migrenim tuttu benimde
0 oy
tarafından
Ahsen deli ediyo beni uyumuyo of 
(32,622 puan) tarafından
Ayy ben bebekten yana cok şansliyim buketim benimde buyuk oglan huysuzlasiyo kac gundur
tarafından
Maşallah kuzum benim niye neyi var aysom
0 oy
tarafından
İyiyz bebeğim sen nslsn
(32,622 puan) tarafından
Basim agriyo biraz onun disinda iyiyim bebeğimsuu
0 oy
(3,060 puan) tarafından
İyi kuzum sen nasılsın 
(32,622 puan) tarafından
Elhamdülillah her halimize bacimm
0 oy
(188 puan) tarafından

Merhaba iyiyim aranıza yeni katıldım sen nasılsın :)

(32,622 puan) tarafından
Meraba canım iyiyim bende hoşgeldin aramiza sevdinmi burayi :)
(188 puan) tarafından
Hoşbulduk teşekkür ederim evet biraz araştırdım güzel faydalı bir site olduğunu düşünüyorum
0 oy
tarafından

Şişlemedim ölmedim ölü taklidi yapmadım şükür iyiceyim:D

İlgili sorular

0 oy
14 cevap 1,088 göst.
24 Aralık 2022 Diğer kategorisinde Duru. F. 12354 (4,734 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 362 göst.
19 Nisan 2022 Diğer kategorisinde Hicran_yldz!! (2,540 puan) tarafından soruldu
0 oy
17 cevap 858 göst.
26 Mart 2021 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
25 cevap 1,444 göst.
17 Haziran 2020 Diğer kategorisinde Tuba☀️ (5,372 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,731 soru

24,672,989 cevap

367,375 kullanıcı

...