0 oy
294 göst.
Diğer kategorisinde (246 puan) tarafından

Kızlar ya sinirden damarlarım şişti bayadır telefonsuzum eşimin aylık 15 gb si var o bitti aslında tarife değişikliği yaptığı için ekstra 2 aylık 30 gb verdiler biz bu ay da geçerli sandık çabuk bitirdik 100 tl fatura aşımı olmuş 4 gb daha aldı kullanma ya korka korka kullanıyorum şimdi baktım oda 1 gb kalmamış sil süpürden 2 gece 10 gb gelmiş kullanma ya korkuyorum diğerinden aşım olur diye çıldıracam artık telefonum yok zaten üff ya söylecek çok şey varda insanın kendi eşyasının hali başkaymış. :( 

1 cevap

0 oy
tarafından
Eve bağlayın daha ucuza gelir 
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
11 cevap 1,037 göst.
20 Ekim 2022 Diğer kategorisinde Seherl (892 puan) tarafından soruldu
+1 oy
16 cevap 504 göst.
10 Mart 2022 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Cikolataaa (582 puan) tarafından soruldu
0 oy
7 cevap 385 göst.
1 Şubat 2021 Aile & Aşk kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
18 cevap 650 göst.
17 Haziran 2024 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde eda1404 (474 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,451 soru

24,669,309 cevap

367,168 kullanıcı

...