öğlen 1de kalktım kahvaltı hazırlıcam koca kaynar çaydanlık devrildi ayağıma kızlar,çok ağladım çığlık attım benim canım tatlıdır kızım çok korktu ağladı bütün gün kaynanam,görümcem falan baktı daha yeni kendime gelebildim kavuştuk kızımla çok özlemişim siz siz olun dikkat edin yanık çok pis bişey
çok geçmiş olsun
Ayyy kıyamam ya. Geçmiş olsun canım
Yanık çok zor ya geçmiş olsun
1,512,625 soru
24,671,423 cevap
367,282 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın