0 oy
199 göst.
Diğer kategorisinde (71 puan) tarafından
1.7 tong aldım kızlar icjne ne giydiriyim uyurken

3 Cevaplar

0 oy
(34,544 puan) tarafından

Valla ben zıbın in üstüne giydiriyorum üstüne ince bir battaniye atıyorum yine içim rahat etmiyor

-Reklam-
0 oy
tarafından
1.7 oğluma kullanıyorum. İnce olduğu için içine bir takım daha pijama giydiriyorum üstünü hiç ortmuyorum
(71 puan) tarafından
İnce mi Allah Allah bunu önerdi Herkes ama eviniz soğuk muki
tarafından
Bizim ev serin 21 derece filan
0 oy
tarafından
O dedigin ney bilmiyorum ben nohut battane gibi disi var ici bayagi kalin ondan aldim kalinda pijama giydiriyom bide ustune yun yorgan atiyom bide besigin basina battaneyi seriyim ki kafaya soguk gelmesin djye anca icim rahatliyor :D koydeyiz cok soguyir gece :D

İlgili sorular

0 oy
6 cevap 188 göst.
6 Ocak 2026 Diğer kategorisinde Bambam (426 puan) tarafından soruldu
+1 oy
3 cevap 312 göst.
21 Ekim 2025 Diğer kategorisinde nesibe4450 (135 puan) tarafından soruldu
0 oy
9 cevap 457 göst.
8 Eylül 2025 Diğer kategorisinde nurr001 (4,841 puan) tarafından soruldu
0 oy
10 cevap 342 göst.
21 Mayıs 2025 Diğer kategorisinde M.h.2606mt (542 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,683 soru

24,672,253 cevap

367,325 kullanıcı

...