Kızlar iyi akşamlar benim bebegime 13 haftalıkta doktor kız dedi sonra 17 haftalıkta kontrole gttm ama cinsiyetle alaklı birşey sormadm doktor da bişey demedi ama resimde cıkıntı göryrm yardımcı olurmsnz?
1,512,310 soru
24,667,583 cevap
367,073 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın