Bebeklik egzeması yani atopik dermatit sanırım benim kızımdada vardı 3 5 7 yaşlarında geçer dedi doktor 3 Yaşında geçti çok şükür genellikle kabarık üzeri kabuklu olur du maalesef kortizonlu krem veriyordu sürekli bende kremi az kullandım sürekli okuttum birilerine Allah şifa versin inşallah canım
1,512,178 soru
24,665,965 cevap
366,976 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın