355 göst.
tarafından

image

image

image

image

duzgun yatmayi beceremiorz bi türlü:))

7 Cevaplar

+1 oy
tarafından

Ne mutlu sana be minnoşummm yaaa :D<3

tarafından
aynen öyle valla hayat ona güzel smdi yüz üstü yattı masaj yaptrior kndne :))
0 oy
(762 puan) tarafından
Ayy benim oglumda oyle yatardi . O kadar rahat yatardi ki bir ayagini disari cikarip yayilirdi. Yoldan gecenler bakip gulelerdi :) 
tarafından
bi düzgün yatamior ya durmadan yamuluor:))
0 oy
(625 puan) tarafından
Kız evde bebek arabasında mı yatiyo beben:) maşallah uyku saati degilmi ama geç oldu
tarafından
bebek arabası ile evde turlar atiorz cnm biz ole uyutuorm filan :) koyuorz yemek yerken fln:) arabada durmayı seviyor
(625 puan) tarafından
Maşallah kuzum❤
0 oy
(225 puan) tarafından

Maşallah canım Allah kötü gözlerden korusun inşallah:) ısırıver bi tane benim için

tarafından
amin inşallah canım benim tüm melek lermizi inş ❤ isirrm tbi :))
0 oy
(3,641 puan) tarafından

Ne guzel ya :)

tarafından
aynen öyle valla hanfendi yüz ustu yattı masaj yaptra yaptıran uyudu:)
0 oy
(374 puan) tarafından
Maşallah canım benim kızım da öyle :) bebek arabasında ayaklarını senin bebis gibi dışına çıkarır uyurken de on takla atar doğru pozisyonu bulana kadar :)
tarafından
maşallah cimcimeye:)❤ benim kız en son ckayta yüz üsttu yatti masaj yaptra yaptira uyudu şükür:)
(374 puan) tarafından
Yok bizimkinin derdi masaj değil kendine uygun rahat pozisyon bulmak görsen yüz üstü yapıp poposunu havaya falan dikiyor çok sıkıntılı :-)
tarafından
o bizde de var :) çok güzellerya insanın yiyip bitiresi geliyor içinden ole olunca ❤
0 oy
(1,075 puan) tarafından

ay masallah bizimki poposunu kaldirmaya üseniyor :)

tarafından
bizimkisi maşallah teyzesi ilgi oyun delisi masajida seviyor bu aralar onu ckrttk başımıza ama uyutuor ole sukur

İlgili sorular

1 cevap 123 göst.
8, Haziran, 8 Eylül mevann Annesi❤ (703 puan) tarafından soruldu
7 cevap 370 göst.
16, Haziran, 16 Aşkımızın meyvesi♥️ (3,677 puan) tarafından soruldu
3 cevap 217 göst.
8, Ağustos, 8 misafir tarafından soruldu
13 cevap 480 göst.
27, Haziran, 27 misafir tarafından soruldu
3 cevap 280 göst.
8, Haziran, 8 misafir tarafından soruldu
13 cevap 380 göst.
10, Temmuz, 10 Tekrar anne (3,154 puan) tarafından soruldu

27,439 soru

257,841 cevap

464,909 yorum

3,092 kullanıcı

Kategoriler

...