Kizlar 23+2 den herkese selamlar detaylı ultrason randevumuzu da aldık. İnşallah sağlıkla gelir
Kesinlikle yaptirilmasi gerekiyor . Hatta ben 2 kere yaptırdım benimki sakladı kendini
Sağlıkla gelsinler inşallah
1,512,191 soru
24,666,068 cevap
366,981 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın